To NV400 είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan όπου προσφέρεται η δυνατότητα απόκτησής του με κίνηση στον εμπρόσθιο ή τον οπίσθιο άξονα.
Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις διασφαλίζουν το χαμηλό απόβαρο του οχήματος με σαφή οφέλη στο μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να υποστηρίξουν, ενώ παράλληλα, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μειωμένη, με σαφή οφέλη στην ευκολία φόρτωσης.
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα διασφαλίζουν τις κατάλληλες συνθήκες για την υποστήριξη μιας μεγάλης γκάμας υπερκατασκευών καθώς και υψηλότερη πρόσφυση κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου, κίνησης και οδοστρώματος.
Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, στον εμπρόσθιο άξονα προσφέρεται ανεξάρτητη ανάρτηση και γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ στον πίσω, έχουν προβλεφθεί τρία φύλλα σούστας (ανάλογα με τον τύπο μετάδοσης της κίνησης). Τέλος, ανάλογα με το μεικτό βάρος του οχήματος, ο πίσω άξονας μπορεί να εφοδιαστεί και με διπλούς τροχούς.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, το νέο ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με ένα υπερτροφοδοτούμενο, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 2,3 λτ. που προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος 100, 125 και 150 ίππων. Τα μέγιστα αποθέματα ροπής του, ορίζονται αντίστοιχα στα 285, 310 και 350 Nm. Ανάμεσα στα θετικά στοιχεία του εν λόγω κινητήρα, αξίζει να επισημάνουμε την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και προπάντων, τα αυξημένα διαστήματα μεταξύ των σέρβις (40.000 χλμ. ή κάθε δύο έτη).
Φυσικά, περιττεύει να τονίσουμε πως, ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr