ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο DAF XF105 ATe προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ συνολικά είναι χαμηλότερο το κόστος χρήσης του.

Βασική παράμετρος στις νέες εκδόσεις ATe της DAF αποτελεί και ο αναβαθμισμένος PACCAR MX των 12,9 λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων EEV.

Οι νέες εκδόσεις DAF Ate

2.018 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2012)

Value for... Ate

Μέσω του νέου προγράμματος ATe (Advanced Transport Efficiency), η DAF ευελπιστεί να προσφέρει πληρέστερες λύσεις στους πελάτες της με την παρουσίαση νέων εκδόσεων οχημάτων με μειωμένο κόστος χρήσης.

Η DAF ανακοίνωσε πως σύντομα θα προσφέρει σε όλες τις αγορές της ΕΕ νέες εκδόσεις των δημοφιλών CF85 και XF105 με την κωδική ονομασία «AΤe».
Το πρόγραμμα ATe (Advanced Transport Efficiency) της DAF έχει στόχο τη μείωση του κόστος χρήσης ενός οχήματος και την παροχή λύσεων που διευκολύνουν, οικονομικά, τους πελάτες της.
Μια από τις βασικές παραμέτρους για τη μείωση του κόστους χρήσης ενός οχήματος, είναι φυσικά η μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του.
Προκειμένου να το επιτύχει αυτό, η DAF, μέσω του προγράμματος Ate, έχει φροντίσει πρωτίστως να μειώσει σημαντικά τον αεροδυναμικό συντελεστή των νέων εκδόσεων των CF85 και XF105. Αυτό έχει επιτευχθεί με την υιοθέτηση ενός πλήρους πακέτου αεροδυναμικών βοηθημάτων ανεξάρτητα από τον τύπο του οχήματος (τράκτορας ή πλαίσιο φορτηγού).
Παράλληλα, τα ελαστικά που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων ATe είναι περιορισμένης αντίστασης.
Ωστόσο, μια από τις σημαντικότερες διαφορές των εν λόγω εκδόσεων εστιάζεται στη χρήση του αναβαθμισμένου κινητήρα PACCAR MX των 12,9 λτ. που συνδυάζεται με το επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων AS Tronic της ZF.
Η πλήρως αυτόματη λειτουργία του εν λόγω κιβωτίου (εφόσον ο οδηγός την επιλέξει) έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του κινητήρα και σημαντική βοήθεια σε αυτό λαμβάνει από επιμέρους συστήματα όπως το Adaptive Cruise Control.
Τα νέα DAF CF85 ATe και XF105 ATe θα προσφέρονται σε εκδόσεις με ισχύ 460 ίππων στις οποίες, ο PACCAR MX καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων EEV.
Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειώσουμε πως, ο αναβαθμισμένος κινητήρας των 12,9 λτ. έχει να επιδείξει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου της τάξης του 3% (τουλάχιστον) σε σχέση με τις προγενέστερες εκδόσεις του.

 Σχετικές ειδήσεις