ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το πειραματικό Renault Urban Lab 1 προσφέρει μηδενική απόσταση του χώρου φόρτωσης του από το έδαφος.

Ο πετρελαιοκινητήρας του Urban Lab 1 καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς.

Το ειδικά εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πρωτοποριακά δομημένο αμάξωμα, επιτρέπουν το Urban Lab 1 να αυξομειώνει πλήρως την απόσταση του από το έδαφος.

Χάρη στην πρωτοποριακή δομή του αμαξώματος του, το Urban Lab 1 μειώνει στον χρόνο που απαιτείται για την φορτό- εκφόρτωση του στο 1/3.

Ένα πρωτοποριακό φορτηγό αστικών διανομών

3.128 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2012)

Σε μια προσπάθεια να προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις στους πελάτες της, η Renault Trucks πειραματίζεται με ένα υβριδικό φορτηγό αστικών διανομών που επιδεικνύει μηδενική απόσταση από το έδαφος.

Από την στιγμή που έχει φορτηγό προσφέρει μηδενική απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης του από το έδαφος, διευκολύνει σημαντικά την φορτο- εκφόρτωση εμπορευμάτων.
Αυτό είναι και το σκεπτικό πάνω στο οποίο βασίστηκε η συνεργασία της Renault Trucks με την εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Gemco E-Trucks B.V. προκειμένου να εξελίξουν ένα πειραματικό φορτηγό αστικών διανομών με την ονομασία «Urban Lab 1».
Το εν λόγω όχημα βασίζεται σε ένα εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων στον εμπρόσθιο και τον πίσω άξονα που επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης του από το έδαφος όταν απαιτείται η πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης. Παράλληλα το αμάξωμα του έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις προκειμένου το δάπεδο του χώρου φόρτωσης ουσιαστικά να μπορεί να κατέβει στο ίδιο επίπεδο με το οδόστρωμα.
Με αυτόν τον τρόπο η φορτο- εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθίσταται μια ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση ενώ η όλη διαδικασία απαιτεί πλέον το 1/3 του χρόνου που απαιτείται στην περίπτωση ενός συμβατικού φορτηγού.
Το Urban Lab 1 βασίζεται σε ένα Midlum με μεικτό βάρος 16t. που προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 8- 9t. Μάλιστα χάρη στο υβριδικό σύστημα κινητήρων του που περιλαμβάνει έναν πετρελαιοκινητήρα Euro 5 και δύο ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς του πίσω άξονα, επιτρέπεται ακόμα και η –πλήρως ηλεκτροκίνητη- λειτουργία του οχήματος σε ορισμένες περιπτώσεις.