Η Isuzu μπαίνει δυναμικά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης
Το 3,5τόνο NL που είχαμε στην διάθεση μας έχει συνολικό μήκος αμαξώματος 4.725 χλστ. και προσφέρει ωφέλιμο μήκος 3.300 χλστ. για τις υπερκατασκευές που μπορεί να υποστηρίξει. Αντίστοιχα το συνολικό πλάτος του ορίζεται στα 1.850 χλστ. και της καμπίνας του στα 1.770 χλστ. (1.995 χλστ. πλάτος για τις φαρδιές καμπίνες).
Σε ό,τι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το απόβαρο του κυμαίνεται από τα 1.995- 2.065 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε ωφέλιμο από 1.435- 1.505 κιλά.
Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες εκδόσεις του N-Series αξίζει να σημειώσουμε πως προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5t.- 8,0t. με το μεταξόνιο του να κυμαίνεται από τα 2.480- 4.475 χλστ. και το συνολικό μήκος του αμαξώματος του από τα 4.725- 7.804 χλστ. αντίστοιχα.
Κινητήρας προδιαγραφών Euro/EEV χωρίς πρόσθετα
Ένα από τα βασικότερα ατού του Isuzu N-Series είναι χωρίς αμφιβολία οι φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες του που καλύπτουν ακόμα και τις προδιαγραφές EEV χωρίς να απαιτείται η χρήση διαλύματος AdBlue (τεχνολογίας EGR).
Η έκδοση NL που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε εφοδιάζεται με τον 4JJ1 των 2.999 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 375 Nm από τις 1.600- 2.800 σ.α.λ.
Η μετάδοση της κίνησης του γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5+1 σχέσεων ή ενός αυτόματου σειριακού (NEES 2). Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι καθίσταται σαφής η άμεση απόκριση του στις εντολές του οδηγού αλλά και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
Παράλληλα τα επίπεδα θορύβου που εισέρχονται στην καμπίνα είναι περιορισμένα, ενώ εύκολη και εξαιρετικά απλή είναι η διαδικασία ανάκλισης της καμπίνας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι διάφορες εργασίες συντήρησης του.
Στις μεγαλύτερες εκδόσεις των οχημάτων N-Series, είναι διαθέσιμες και με τον 4HK1 των 5.193 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 190 ίππων και μέγιστη ροπή 513 Nm επίσης από τις 1.600- 2.800 σ.α.λ.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως σε αμφότερους τους κινητήρες έχει αυξηθεί η πίεσης του συστήματος τροφοδοσίας common-rail (180 MPa από 160 MPa) καθώς και η λειτουργία του συστήματος ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR) με αποτέλεσμα την μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 2%.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr