Υδρογονοκίνητα Vans: Συμφέρουν σε σχέση με τα diesel ή τα ηλεκτρικά;
Μπορεί το Piaggio Porter να εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με σημαντικά μικρότερο κυβισμό από τον ανταγωνισμό του στην κατηγορία των Van ωστόσο αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την εξαιρετική του επίδοση ως τις εκπομπές ρύπων αλλά και την μέση κατανάλωση καυσίμου.
Εξάλλου δεν πρέπει να λησμονούμε πως το Porter προσφέρεται και με άλλους τύπους κινητήρα που μπορούν να κάνουν χρήση διπλού τύπου καυσίμου κ.ο.κ.
Σε ότι αφορά πάντως τον ολοκαίνουργιο D120 Euro5 των 1,2 λτ., η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 4,7 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων των 125 g/km του διασφαλίζουν ελεύθερη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στον επερχόμενο «Πράσινο Δακτύλιο».
Piaggio Porter | ||
---|---|---|
Κινητήρας | D120 | MultiTech |
Καύσιμο | Πετρέλαιο | Βενζίνη |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.201 | 1.308 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 65/3.500 | 71/5.300 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 140/1.800 | 105/4.300 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,7 | 6,7 |
CO2 (gr/km) | 125 | 156 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr