Υδρογονοκίνητα Vans: Συμφέρουν σε σχέση με τα diesel ή τα ηλεκτρικά;
O πετρελαιοκινητήρας των 2,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 115 ίππων και μέγιστη ροπή 300 Nm του Renault Trafic, είναι και αυτός που εμφανίζει την καλύτερη μέση κατανάλωση καυσίμου.
Σύμφωνα με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, το εν λόγω μηχανικό σύνολο απαιτεί 7,4 λτ./100 χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης έναντι 10,8 λτ./100 χλμ. που απαιτούνται από τον –αντίστοιχης χωρητικότητας- βενζινοκινητήρα που προσφέρεται στην γκάμα του Trafic.
Σε ότι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ο μηχανικό σύνολο πετρελαίου του γαλλικού Van εκλύει 195 g/km, μια επίδοση που το κατατάσσει άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Renault Trafic | ||
---|---|---|
Κινητήρας | 2,0 dCi 115 | 2,0 16V 120 |
Καύσιμο | Πετρέλαιο | Βενζίνη |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.996 | 1.998 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 115/3.500 | 120/4.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.500 | 190/3.750 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,4 | 10,8 |
CO2 (gr/km) | 195 | 259 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr