ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο νέος Euro6 PACCAR MX των 12,9 λτ. της Daf Trucks θα αρχίσει να παράγεται στις αρχές του 2013.

Σε πρώτη φάση να είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 410, 460 αλλά και 510 ίππων.

Νέος κινητήρας Euro6 από τη DAF

2.481 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2012)

Την εντελώς νέα γενιά κινητήρων που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους, παρουσίασε η DAF Trucks κατά τη διάρκεια της Έκθεσης RAI του ¶μστερνταμ.

Το πρώτο δείγμα γραφής της εντελώς νέας γενιάς κινητήρων της ολλανδικής εταιρείας είναι ο PACCAR MX-13 των 12,9 λτ. που βασίζεται σε μια υπερ-μοντέρνο σύστημα τροφοδοσίας common-rail, έναν υπερτροφοδότη με μεταβλητή γεωμετρία καθώς και σε αρκετές ακόμα τροποποιήσεις προκειμένου να καλύψει τα ιδιαίτερα αυστηρά πρότυπα του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6.
Ως γνωστόν, η Οδηγία Euro6 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τη 1/1/2014 και προβλέπει την μείωση των οξειδίων του αζώτου (NOx) ενός κινητήρα κατά 77% και των μικροσωματιδίων κατά 66% σε σχέση με τις προδιαγραφές της Euro5.
Παράλληλα τα επίπεδα αυτά επιβάλλεται να τηρηθούν από τους κινητήρες για ένα ελάχιστο διάστημα 7 ετών ή 700.000 χλμ.
Προκειμένου να επιτύχει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές, ο νέος PACCAR MX κινητήρας της DAF Trucks κάνει χρήση ενός νέου συστήματος τροφοδοσίας common-rail με πίεση έως και 2.500 bar ενώ παράλληλα συνδυάζει το σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης του κινητήρα (EGR= Exhaust Gas Recirculation), τη τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction) που προβλέπει την χρήση διαλύματος AdBlue κατά την μετέπειτα επεξεργασία των καυσαερίων καθώς και ενός υπερσύγχρονου φίλτρου μικροσωματιδίων.
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 12,9 λτ. της DAF Trucks αναμένεται να αρχίσει να παράγεται στις αρχές του 2013 και θα είναι αρχικά διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 410, 460 και 510 ίππων.