ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στις 5 Ιουνίου, η Renault Trucks συμμετείχε στην πρώτη –πλήρως ψηφιακή- έκθεση που διοργανώθηκε αποκλειστικά για το διαδίκτυο.

Διαδικτυακή έκθεση για τη Renault Trucks

2.079 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2012)

Στις 5 Ιουνίου, η Renault Trucks συμμετείχε στην πρώτη –πλήρως ψηφιακή- Έκθεση που διοργανώθηκε αποκλειστικά στο διαδίκτυο, παρουσιάζοντας όλα τις νέες τεχνολογίες και τα προϊόντα της.

Έχοντας να επιδείξει μια ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και με σαφή έμφαση στις τεχνολογικές καινοτομίες, η γαλλική εταιρεία παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων, αποφάσισε να λάβει μέρος στην πρώτη –πλήρως ψηφιακή- έκθεση που διοργανώθηκε στις 5 Ιουνίου, αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Στο… ψηφιακό περίπτερο της Renault Trucks, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν βίντεο και ανακοινώσεις αναφορικά με όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της.

Η παρουσία της Renault Trucks βασίστηκε σε τέσσερις διαφορετικούς τομείς.

Οι πρώτοι δύο αφορούσαν στην παρουσίαση των λύσεων που η γαλλική εταιρεία προσφέρει σε θέματα όπως η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μέσω των Optifuel Solutions και του Optifleet, ενός καινοτομικού συστήματος διαχείρισης στόλων οχημάτων.

Ένας επιπλέον τομέας ήταν αφιερωμένος στις «καθαρές τεχνολογίες»- Clean Tech, όπου η εταιρεία παρουσίασε όλες τις λύσεις που έχει να επιδείξει αναφορικά με τα υβριδικά συστήματα κινητήρων, τους εναλλακτικούς τύπους καυσίμων κ.ά.

Τέλος ένα ειδικός τομέας στο ψηφιακό περίπτερο της Renault Trucks δημιουργήθηκε προκειμένου να παρουσιαστούν οι κορυφαίες λύσεις της στις εφαρμογές επικοινωνίας μέσω κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς (smartphone applications) κ.ά.