Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
Μέσα στο 2008, η προηγούμενη γενιά του Isuzu D-Max είχε βαθμολογηθεί με 2 αστέρια στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του EuroNCAP. Ωστόσο η νέα γενιά του δυναμικού ελαφρού ημιφορτηγού εμφάνισε ένα εντελώς διαφορετικό… πρόσωπο και στα –νέου τύπου- crash tests του EuroNCAP απέσπασε βαθμολογία 4 αστεριών με την προστασία των ενήλικων επιβατών να ανέρχεται στο 83%. Παράλληλα η προστασία των παιδιών στο εσωτερικό του οχήματος ανήλθε στο 67% ενώ και η προστασία των πεζών σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος ανήλθε στο 51% και ήταν σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με τα πεπραγμένα του προηγούμενου D-Max. Στην περίπτωση μάλιστα που το ποσοστό αυτό ήταν στο όριο του 60%, το νέο Isuzu D-Max θα ήταν σε θέση να αποσπάσει βαθμολογία 5 αστεριών.
Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε
στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του EuroNCAP, ήταν ένα D-Max Crew Cab με απόβαρο 1.960 κιλών με εξοπλισμό που περιλάμβανε
μεταξύ άλλων στοιχεία όπως ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή
φορτίου για τον οδηγό και τον συνοδηγό, δύο μετωπικούς αερόσακους, πλευρικούς
αερόσακους καθώς και αερόσακους οροφής (τύπου κουρτίνας), Electronic Stability Control
και σύστημα υπενθύμισης χρήσης της ζώνης
ασφαλείας.
Αναλυτικότερα, στην
ανακοίνωση του EuroNCAP για τα αποτελέσματα του
νέου Isuzu D-Max, αναφέρονται τα εξής:
Προστασία ενήλικων επιβατών
Η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σταθερή κατά τη διάρκεια της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης του οχήματος. Οι ενδείξεις από το ανδρείκελο εμφάνισαν οριακή καταπόνηση για τον θώρακα, τα γόνατα και το κάτω μέρος των ποδιών του. Η βέλτιστη δυνατή ήταν η προστασία που το νέο D-Max παρείχε στις πλευρικές προσκρούσεις ενώ πολύ καλή ήταν και η προστασία του αυχένα των εμπρός επιβατών στην περίπτωση πρόσκρουσης του οχήματος με το πίσω μέρος του.
Βαθμολογία: 83%
Προστασία παιδιών
Σύμφωνα με τα δεδομένα από τα ανδρείκελα, τόσο στις δοκιμές πλαγιομετωπικής αλλά και πλευρικής πρόσκρουσης του οχήματος, στα παιδιά ηλικίας έως 18 μηνών, προσφέρεται επαρκής προστασία για τον λαιμό και των θώρακα του. Ωστόσο δεν ήταν καλή η επίδοση του ιαπωνικού Pick-Up για τον θώρακα των παιδιών ηλικίας έως 3 ετών. Ο αερόσακος του συνοδηγού δεν μπορούσε να απενεργοποιηθεί προκειμένου να τοποθετηθεί ένα παιδικό καθισματάκι με αντίθετη φορά στην θέση του συνοδηγού. Ωστόσο, τα μόνιμα τοποθετημένα σήματα στο σκιάδιο προειδοποιούν ξεκάθαρα για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά την τοποθέτηση ενός παιδικού καθίσματος με αντίθετη φορά χωρίς να έχει απενεργοποιηθεί πρώτα ο μετωπικός αερόσακος του συνοδηγού.
Βαθμολογία: 67%
Προστασία πεζών
Στις περιοχές που είναι πιο πιθανόν να προσκρούσει το κάτω μέρος των ποδιών ενός πεζού, η προστασία που παρέχει το νέου D-Max ήταν καλή. Το εμπρόσθιο τμήμα του καπό προσέφερε όχι και τόσο καλή προστασία και εκεί είναι που πιθανότατα να προσκρούσει το πάνω μέρος του ποδιού ενώ πεζού. Τέλος στις περισσότερες περιοχές που είναι πιθανόν να προσκρούσει το κεφάλι τόσο ενός ενήλικα όσο και ενός παιδιού, η προστασία που παρείχε το νέο Isuzu D-Max ήταν κυρίως οριακή και ίσως ελλιπής.
Βαθμολογία: 51%
Επιπλέον συστήματα ασφάλειας
Το σύστημα Electronic Stability Control περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και πληροί απόλυτα τις προδιαγραφές του EuroNCAP. Παράλληλα υπάρχει σύστημα υπενθύμισης χρήσης των ζωνών ασφαλείας ωστόσο αφορά μόνο τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού και όχι των πίσω επιβατών.
Βαθμολογία: 71%
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr