VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;
Οι νέες, αυστηρότερες, προδιαγραφές που αναμένεται να ισχύσουν για όλα τα νέο-ταξινομούμενα οχήματα στην αγορά της Βραζιλίας από το 2014 (μετωπικοί αερόσακοι για τον οδηγό και τον συνοδηγό, ABS κ.ά.), επιβάλλουν στους υπεύθυνους της VW θα προχωρήσουν σε μια –ξεκάθαρα- ιστορική απόφαση.
Αναφερόμαστε στην λήξη της
παραγωγής του θρυλικού VW Type2 (Transporter ή Kombi) έπειτα από 63 συναπτά έτη!
Το θρυλικό γερμανικό μοντέλο
λανσαρίστηκε το 1950 και έχει καταφέρει να συνδυάσει το όνομα του με
χαρακτηριστικές στιγμές του αιώνα που πέρασε όπως π.χ. το κίνημα τα Χίπις.
Το VW Type2 εφοδιάζονταν
με έναν αερόψυκτο μπόξερ κινητήρα που εδράζονταν στο πίσω μέρος του οχήματος
ωστόσο, από το 2005, το βραζιλιάνικο μοντέλο απέκτησε σύστημα υδρόψυξης για τον
κινητήρα του.
Μέχρι το τέλος του 2013, στην
γραμμή παραγωγής της πόλης Anchieta, πλησίον
του Sao Paulo, θα
συνεχίσουν να παράγονται 251 οχήματα σε ημερήσια βάση.
Καταλήγοντας αξίζει να
σημειώσουμε πως το Type2 δεν είναι το μοναδικό
μοντέλο της VW που παρέμεινε απαράλλαχτο για πολλές 10ετίες. Δεν
πρέπει να λησμονούμε το –επίσης θρυλικό- «σκαραβαίο» (από το 1938- 2003) καθώς
και τη πρώτη γενιά του Golf που παράγονταν από το 1974- 2009. Η παραγωγή του Beetle σταμάτησε
για τελευταία φορά στο Μεξικό ενώ το Golf σταμάτησε να παράγεται εντέλει
από την σχετική γραμμή της Ν. Αφρικής.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr