ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αγωνιστική έκδοση του Isuzu D-Max που θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2013 που ξεκινά τον Ιανουάριο.

Το μεικτό βάρος του ανέρχεται στους 2,3t. και ο 3,0λιτρος κινητήρας του αποδίδει ισχύ 242 ίππων και μέγιστη ροπή 589 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.

Για το Ράλι Ντακάρ προετοιμάζεται το D-Max

3.078 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2012)

Το πιο εντυπωσιακό και ισχυρό Isuzu D-Max που κατασκευάστηκε ποτέ έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του προκειμένου να διασφαλιστεί η δυναμική του εμφάνιση στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ του 2013.

Το θρυλικό Ράλι Ντακάρ του 2013 αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο και θα περιλαμβάνει συνολικά 5.000 χλμ. διαδρομών σε εξαιρετικά αφιλόξενα εδάφη της Λ. Αμερικής.  

Προκειμένου να επαναλάβει την επιτυχή συμμετοχή του 2009 όταν και είχε ανακηρυχθεί ως το πρώτο -πετρελαιοκίνητο- όχημα στην κατηγορία του, το Isuzu D-Max έχει ήδη ξεκινήσει τις τελικές δοκιμές εξέλιξης με πλήρωμα τους Αυστραλούς Bruce Garland (οδηγός) και Harry Suzuki (συνοδηγός).

Σε ότι αφορά στο αγωνιστικό Isuzu D-Max, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως θα εφοδιάζεται με μια –ειδικά τροποποιημένη- έκδοση του πετρελαιοκινητήρα των 2.994 κ.εκ. που εφοδιάζει και τις εκδόσεις παραγωγής του ιαπωνικού μοντέλου, η οποία αποδίδει ισχύ 242 ίππων από τις 4.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 589 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.

Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, το αγωνιστικό D-Max χρειάζεται μόλις 7 δλ. (στο χώμα) και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 190 χλμ./ώρα.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που θα συναντήσει κατά τη διάρκεια του αγώνα, το αγωνιστικό D-Max φέρει επένδυση από πλάκες αλουμινίου πάχους 8 χλστ. ενώ ο χώρος για τους επιβάτες έχει ενισχυθεί με ειδικό roll-cage και πλάκες από ανθρακονήματα.