Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά των Setra TopClass 500 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο προσεχές φθινόπωρο με κινητήρες Euro6 ισχύος 470 ή 502 ίππων.

Η νέα σχεδίαση του κορυφαίου τουριστικού λεωφορείου της Setra έχει βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (0,33) ενώ και το αμάξωμα είναι πιο άκαμπτο.

Τα νέα Setra TopClass 500 θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις με μήκος 12,5μ., 13,3μ. και 14,2μ.

Νέο Setra TopClass 500 από το φθινόπωρο

6.328 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2013)

Μέσα στο φθινόπωρο του 2013, η Setra ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει τη νέα γενιά των κορυφαίων τουριστικών λεωφορείων της, TopClass 500, θέτοντας για ακόμη μια φορά νέα πρότυπα στην κατηγορία.

Από τις πρώτες κιόλας φωτογραφίες της νέας γενιάς των TopClass 500 που η Setra έδωσε στη δημοσιότητα καθίσταται σαφές πως τα εν λόγω λεωφορεία αναμένεται να αποτελέσουν το… αντικείμενο του πόθου για τους απανταχού ιδιοκτήτες και οδηγούς.

Με εντελώς νέα σχεδίαση που έχει εξελιχθεί τόσο σε εικονικό (υπολογιστές) όσο και πραγματικό περιβάλλον (αεροσήραγγες), τα νέα TopClass 500 ξεχωρίζουν για τον έκδηλο δυναμισμό και την πολυτέλεια, που έτσι και αλλιώς αποτελούσαν τα βασικότερα γνωρίσματα τους.

Προς το παρόν, η Setra έχει ανακοινώσει πως τα νέα TopClass 500 θα είναι διαθέσιμα στις εκδόσεις S 515 HDH, s 516 HDH και S 517 HDH με μήκος αμαξώματος της τάξης των 12,5μ., 13,3μ. και 14,2μ. αντίστοιχα.

Παράλληλα την κίνηση τους θα αναλαμβάνει ο 6κύλινδρος –σε σειρά- OM 471 LA σε εκδόσεις με ισχύ 470 ή 502 ίππων που θα καλύπτει τις προδιαγραφές του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6 και θα συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο GO 250-8 PowerShift.

Παράλληλα, στο πλαίσιο των όσων γνωρίζουμε και από τη σειρά Setra ComfortClass 500 που παρουσιάστηκε μέσα στο 2012, τα TopClass θα εφοδιάζονται με τα πιο προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού σύμφωνα με τα όσα ορίζει η Κοινοτική Οδηγία που θα τεθεί σε ισχύ από το 2015 ενώ κατά την εξέλιξη του αμαξώματος και του πλαισίου του (ελαφρύτερο κατά 150 κιλά) έχουν τηρηθεί στο ακέραιο οι προδιαγραφές της ECE-R 66/01, που αφορά στην προστασία των επιβατών ακόμη και σε περίπτωση ανατροπής του λεωφορείου (θα τεθεί σε ισχύ από το 2017).