ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μια ειδική έκδοση με ψυκτικό θάλαμο για το NV200 λάνσαρε η Nissan στην αγορά της Μ. Βρετανίας.

Το σύνολο της διασκευής επιβαρύνει το απόβαρο του οχήματος κατά 215 κιλά ενώ και ο ωφέλιμος όγκος διατηρείται στα 2,2 κ.μ.

Η διασκευή του ψυκτικού θαλάμου έχει γίνει από την εταιρεία Gruau ενώ το σύστημα ψύξης προέρχεται από την Carrier.

Σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, το NV200 Fridge Van διαφοροποιείται εξαιτίας της ύπαρξης του συστήματος ψύξης στην οροφή.

Ο οδηγός μπορεί να ελέγχει και να μεταβάλλει την θερμοκρασία στον χώρο φόρτωσης μέσω ενός ειδικού θερμοστάτη στο κόκπιτ.

Το Nissan NV200 και με ψυκτικό θάλαμο

4.451 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2013)

Μια νέα έκδοση με ψυκτικό θάλαμο του NV200 λάνσαρε την περασμένη εβδομάδα η Nissan στην αγορά της Μ. Βρετανίας αναβαθμίζοντας σημαντικά τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της.

Θέλοντας να καλύψει απόλυτα τις απαιτήσεις ακόμη και πιο εξειδικευμένων χρήσεων, η Nissan ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας ετοιμοπαράδοτης έκδοσης με ψυκτικό θάλαμο για το NV200 στην αγορά της Μ.Βρετανίας.

Μάλιστα, η εν λόγω υπερκατασκευή του ιαπωνικού μοντέλου καλύπτεται με εργοστασιακή 3ετή εγγύηση.

Σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις εκδόσεις Van του NV200, η νέα αυτή έκδοση διαφοροποιείται εξωτερικό χάρη στην ύπαρξη ενός συστήματος ψύξης στην οροφή του οχήματος που προέρχεται από την Carrier.

Ωστόσο στο εσωτερικό έχουν υπάρξει σημαντικές τροποποιήσεις καθώς έχει δημιουργηθεί ένας αποδοτικός ψυκτικός θάλαμος με την τοποθέτηση ειδικών μονωτικών πάνελ στην οροφή, το δάπεδο και τα τοιχώματα του χώρου φόρτωσης.

Το σύνολο της διασκευής έχει επιμεληθεί μια από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, η Gruau.

Το συνολικό βάρος της όλης διασκευής ανέρχεται στα 215 κιλά, δηλαδή, το συνολικό ωφέλιμο φορτίο του ιαπωνικού μοντέλου επηρεάζεται ελάχιστα. Το ίδιο ισχύει και για τον ωφέλιμο όγκο του ψυκτικού θαλάμου που ανέρχεται στα 2,2κ.μ.

Οι εν λόγω εκδόσεις του Nissan NV200 εφοδιάζονται με τον πετρελαιοκινητήρα dCi των 1,5 λτ. που διακρίνεται για την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (από 129 g CO2/km) ενώ ο κατασκευαστής έχει προβλέψει και μια ειδική παροχή ρεύματος για την διατήρηση της επιθυμητής θερμοκρασίας στο εσωτερικό του ψυκτικού θαλάμου και κατά τις ώρες που το όχημα είναι σταθμευμένο (εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο).