Mitsubishi Fuso Canter
9.189 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2014)
Η νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter έχει ξεκινήσει ήδη της εμπορική της πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και εντός του άμεσου προσεχούς διαστήματος, αναμένεται να λανσαριστεί και στη χώρα μας.
Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Fuso Canter έχει να επιδείξει μια εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού. Παράλληλα όμως, προσφέρει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, αναβαθμισμένους κινητήρες τεχνολογίας Euro5, περισσότερες εκδόσεις χάρη και στη προσθήκη νέων επιλογών στη γκάμα των μεταξονίων, νέους τύπους ανάρτησης, προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Start/Stop για τους κινητήρες και φυσικά, το νέο αυτοματοποιημένο- σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων Duonic με διπλό συμπλέκτη.
Αναβαθμισμένη καμπίνα υψηλής ασφάλειας
Πέραν της αναβαθμισμένης και πιο… επιθετικής σχεδίασης στο εξωτερικό, οι νέες καμπίνες του Fuso Canter έχουν να επιδείξουν έναν πληρέστατο και επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, καθώς και περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους.
Νέο είναι και το σύστημα κλιματισμού, ενώ, όπως πάντα, το σύστημα RISE που αφορά στην δομική ακαμψία της καμπίνας αναλαμβάνει –μέσω ειδικών ενισχύσεων- να προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφάλειας, σε συνεργασία πάντα και με τον πληρέστατο σχετικό εξοπλισμό.
Καταλήγοντας, σημειώνουμε πως, στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, το Fuso Canter είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και επτά επιβάτες.
Εξαιρετική σχέση μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου
Το νέο Mitsubishi Fuso Canter προσφέρει μεταξύ άλλων τις εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. με σύστημα αερανάρτησης. Παράλληλα όμως, υπάρχουν και εκδόσεις με μεικτό 6,0t. (αντικαθιστά αυτή των 5,5t.) αλλά και οι κορυφαίες των 7,5t.
Σε ό,τι αφορά στα μεταξόνια του, το ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό προσφέρει επιλογές με μήκος 2,5μ., 2,8μ., 3,4μ., 3,85μ., 4,3μ. και 4,75μ.
Κινητήρες Euro5/EEV με Start/Stop με νέο κιβώτιο Duonic
O νέος 3,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας του Fuso Canter προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 150 (αντί 145 της προηγούμενης γενιάς) και 175 ίππων, με τη μέγιστη τιμή της ροπής του να ορίζεται στα 300, 370 και 430 Nm. Παράλληλα, τα διαστήματα των service του έχουν αυξηθεί από 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Οι εκδόσεις των 130 και 150 ίππων βασίζονται στην ανακύκλωση των καυσαερίων (διαδικασία EGR) για τη κάλυψη των προδιαγραφών των Euro5/EEV, ενώ η έκδοση των 175 ίππων βασίζεται στη τεχνολογία SCR με προσθήκη AdBlue. Τέλος, η σημαντικότερη τεχνολογική καινοτομία εστιάζεται στην ύπαρξη του νέου κιβωτίου Duonic, με διπλό συμπλέκτη, που προσφέρει αυξημένη ευκολία στον χειρισμό του οχήματος, πιο γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων αλλά και σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.