Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το μοντέλο της δοκιμής έφερε το standard μεταξόνιο και την κανονική οροφή και είναι σε θέση να υποστηρίξει προϊόντα με βάρος έως και 1.450 κιλά.

Ο συνολικός όγκος του συγκεκριμένου μοντέλου ανέρχεται στα 9,0 κ.μ. και προσφέρει επιφάνεια φόρτωσης της τάξης των 5,5 τ.μ.

Ένα μεγάλο ανοιγόμενο τζάμι στο διαχωριστικό επιτρέπει την εύκολη επόπτευση του φορτίου.

Τα σχεδόν κάθετα τοιχώματα του χώρου φόρτωσης επιτρέπουν την τοποθέτηση πάσης φύσεως συστημάτων εντός της καρότσας.

Η πλευρική θύρα έχει πλάτος 1.300 χλστ. και ύψος 1.520 χλστ. αντίστοιχα.

Χώρος φόρτωσης: Ωφέλιμο έως 2,66t.

5.896 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2014)

Σε ότι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες του νέου Sprinter, δεν εντοπίζουμε σημαντικές διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. 
Το Sprinter προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,0, 3,5, 4,6 και 5,0 τόνων και είναι σε θέση να μεταφέρει προϊόντα με βάρος έως και 2.660 κιλών ανάλογα με τον τύπο της έκδοσης. 
Η έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφισης είχε συνολικό μήκος αμαξώματος 5.926 χλστ. Το μεταξόνιο των 3.665 χλστ. είναι η μεσαία επιλογή (προσφέρονται και εκδόσεις με 3.250 χλστ. ή 4.325 χλστ.) και έφερε χαμηλή οροφή με τον ωφέλιμο όγκο του χώρου φόρτωσης να ανέρχεται στα 9,0 κ.μ. (εκδόσεις από 7,5 – 17,0 κ.μ. είναι διαθέσιμες). 
Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 3.365 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ. (1.350 χλστ. μεταξύ των θόλων) και το ύψος ανέρχεται στα 1.540 χλστ. (υπάρχουν δύο ακόμη επιλογές πιο ψηλή οροφή). 
Ανάλογα με τον εξοπλισμό και τον κινητήρα, το εν λόγω όχημα είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με βάρος από 1.325 – 1.450 κιλά και να έλξει τρέλερ με βάρος από 750 – 2.000 κιλά. 
Οι πίσω θύρες είναι σε θέση να ανοίγουν σε γωνία 270 μοιρών ενώ το πλάτος της πλευρικής θύρας ανέρχεται στα 1.520 χλστ., γεγονός που επιτρέπει την άνετη φόρτωση παλετών ευρωπαϊκού τύπου από όλες τις θύρες ενώ, το κατώφλι φόρτωσης ορίζεται στα 616 χλστ. (άφορτο). 
Με βάση όλα τα παραπάνω καθίσταται σαφές πως το νέο Sprinter εξακολουθεί να μην θέτει περιορισμούς ως προς τις μεταφορικές δυνατότητες του.