Neoplan Tourliner: Ασφάλεια και άνεση, με ισχύ 440, 480 ή 520hp
Με επίσημη ανακοίνωση της, η MAN Truck & Bus αποκάλυψε πως μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου έτους, η παραγωγή του εργοστασίου της Neoplan (θυγατρική της εταιρείας) στο Plauen της Γερμανίας θα σταματήσει ενώ, τα λεωφορεία της γερμανικής εταιρείας θα παράγονται πλέον από το εργοστάσιο της στην ¶γκυρα της Τουρκίας.
Σε δηλώσεις του σχετικά, ο
Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, κ. Anders Nielsen, ανέφερε
πως: «Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρουμε. Η δυσχερής οικονομική
συγκυρία στις σημαντικές για εμάς αγορές καθώς και η εξαιρετικά χαμηλή ζήτηση
για τον κλάδο των λεωφορείων, καθιστούν πλέον οικονομικά μη-βιώσιμη τη
διατήρηση της παραγωγής στο εργοστάσιο του Plauen. Χωρίς να έχουμε πλέον κάποια εναλλακτική λύση, αποφασίσαμε
να μεταφέρουμε την παραγωγή (στην Τουρκία) προκειμένου να αυξήσουμε την
αποδοτικότητα στο δίκτυο μας. Σε συνεργασία με τους εκπροσώπους των
εργαζομένων, καταφέραμε να τους διασφαλίσουμε νέες θέσεις εργασίας μέσα στην
οικογένεια του Ομίλου Volkswagen».
Πληροφοριακά αξίζει να
αναφέρουμε πως στη γραμμή παραγωγής του Plauen απασχολούνται
420 εργαζόμενοι στους οποίους θα προσφερθούν θέσεις εργασίας στο VW Sachsen στο Zwickau.
Στη γραμμή παραγωγής του Plauen κατασκευάζονται
τα λεωφορεία Starliner, Cityliner και Jetliner από
την γκάμα της Neoplan. Από τον Μάρτιο του 2015,
τα εν λόγω μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ¶γκυρα όπου ήδη παράγεται το Neoplan Tourliner.
Καταλήγοντας αναφέρουμε πως η
γραμμή παραγωγής της ¶γκυρας είναι η πρώτη μονάδα παραγωγής της MAN εκτός
Γερμανίας και λειτουργεί από το 1986. Στο εν λόγω εργοστάσιο απασχολούνται
1.700 εργαζόμενοι ενώ, σύμφωνα με δημοσιεύματα, το εργατικό κόστος για την ΜΑΝ
στη Τουρκία ανέρχονταν στα 5,17 ευρώ/ώρα και ανά εργάτη για το 2012, την ίδια
στιγμή στην Γερμανία ανέρχονταν στα 36,98 ευρώ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr