ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To VW Caddy στο Euro NCAP

1.864 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2007)

Με τέσσερα αστέρια αξιολογήθηκε η επίδοση της επιβατικής έκδοσης του VW Caddy στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του Ero NCAP. Σε ότι αφορά τη προστασία των παιδιών στα ειδικά καθίσματα, το Caddy βαθμολογήθηκε με 3 αστέρια ενώ η προστασία των πεζών με 2 αστέρια αντίστοιχα.

PRO.autotriti Team

Ικανοποιητικά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα αποτελέσματα του Crash Test στο οποίο υποβλήθηκε η επιβατική έκδοση του VW Caddy από τον ανεξάρτητο Οργανισμό Euro NCAP.

Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της πλαγιομετωπικής εμπρόσθιας σύγκρουσης του Γερμανικού μοντέλου ο χώρος για τους επιβάτες διατηρήθηκε σταθερός ωστόσο η πίεση που ασκήθηκε στο θώρακα του οδηγού έφτασε το όριο που έχει θέσει το Euro NCAP αναφορικά με την πρόληψη τραυματισμών. Παράλληλα τμήματα στο κάτω μέρος του ταμπλό είναι δυνατόν να αποδειχθούν επιζήμια για τα κάτω άκρα τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού.

Κατά τη διάρκεια της πλευρικής σύγκρουσης του οχήματος από τη πλευρά του οδηγού, η συρόμενη πόρτα των πίσω επιβατών απασφάλισε, γεγονός που κόστισε στο VW Caddy Life. Ωστόσο η επίδοση του θα ήταν ιδιαίτερα καλή αν κάποιος βασίζονταν μόνο στις ενδείξεις των ανέπαφων ανδρείκελων.

Σε ότι αφορά τη προστασία των παιδιών, το Caddy Life βαθμολογήθηκε με 3 αστέρια καθώς το κεφάλι ενός παιδιού έως και 3 ετών μετακινήθηκε αρκετά γεγονός που θα μπορούσε να επιφέρει επαφή του με κάποιο σημείο του εσωτερικού του οχήματος με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται προκειμένου να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση ένα παιδικό κάθισμα με αντίθετη φορά ωστόσο δεν υπήρχαν εμφανείς προειδοποιητικές ενδείξεις γι’ αυτό όπως αντίστοιχα και για τις βάσεις ασφαλούς στερέωσης των παιδικών καθισμάτων τύπου Isofix.

Τέλος σε ότι αφορά τη προστασία που δύναται να προσφέρει στο σώμα των πεζών κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης του με αυτούς, το VW Caddy βαθμολογήθηκε με μόλις δύο αστέρια καθώς τόσο ο προφυλακτήρας όσο και το εμπρός μέρος του καπώ αποδεικνύονται «επικίνδυνα» για τα κάτω άκρα του επιβάτη.