Μια μεγάλη έκπληξη επιφυλάσσει για τους επισκέπτες της έκθεσης Motor Show (Λονδίνο, 22/07- 03/08) η Citroen καθώς, στο περίπτερο της θα πραγματοποιήσει τα αποκαλυπτήρια μιας νέας έκδοσης του SUV μοντέλου C-Crosser. Πρόκειται για την επαγγελματική του έκδοση που θα διατεθεί στην Μ. Βρετανία.
Η Citroen έχει μέχρι στιγμής ανανεώσει εντελώς την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της μοντέλων ωστόσο φαίνεται πως αυτό δεν είναι αρκετό. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η εν λόγω γκάμα που περιλαμβάνει μέχρι στιγμής τα C2 Entreprise, Nemo, Berlingo, Jumpy και Jumper πρόκειται να «εμπλουτιστεί» από έναν εκπρόσωπο.
Αναφερόμαστε στο C-Crosser Van, μια επαγγελματική έκδοση του τετρακίνητου SUV της Γαλλικής εταιρείας που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση Motor Show του Λονδίνου (22/07- 03/08).
Οι εν λόγω εκδόσεις του C-Crosser δεν θα διαφοροποιούνται σχεδιαστικά από τις υπόλοιπες (επιβατικές) του δυναμικού SUV με εξαίρεση τα αδιαφανή πίσω πλευρικά παράθυρα.
Οι πίσω πλευρικές πόρτες του C-Crosser διατηρούνται καθώς επίσης και η «διπλή» πέμπτη πόρτα, σε μια προσπάθεια να καταστεί όσο το δυνατόν ευκολότερη η πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης του Γαλλικού SUV Van.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, οι επαγγελματικές εκδόσεις του C-Crosser θα είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία βάρους έως και 743 κιλών ενώ η μέγιστη ελκτική ικανότητα τους ανέρχεται στα 2.410 κιλά αντίστοιχα.
Με την αφαίρεση της πίσω σειράς καθισμάτων έχει διασφαλιστεί ένας επίπεδος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος φόρτωσης συνολικού όγκου 2,3 κ.μ. Το μέγιστο μήκος του ανέρχεται στα 1.720 χλστ. ενώ το ωφέλιμο ύψος του περιορίζεται στα 600 χλστ. αντίστοιχα. Στο εσωτερικό του τέλος έχουν προβλεφθεί οκτώ ειδικοί κρίκοι για την ασφαλή στερέωση του φορτίου.
Αξίζει να σημειώσουμε πως στην αγορά της Μ. Βρετανίας όπου σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει και η διάθεση των συγκεκριμένων εκδόσεων του Citroen C-Crosser Van, η μοναδική επιλογή στην γκάμα των μηχανικών συνόλων θα αφορά μόνο στον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2,2 HDI που αποδίδει ισχύ 156 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 380 Nm στις 2.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Καταλήγοντας σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες του περιοδικού δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη σχετικά με την πιθανότητα εισαγωγής των συγκεκριμένων επαγγελματικών εκδόσεων του C-Crosser και στην ελληνική αγορά.