Μετά το Citroen Berlingo, άλλο ένα ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο της Γαλλικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα που θα μπορεί να κάνει χρήση τόσο βενζίνης όσο και υγραερίου. Ο λόγος για την έκδοση Dual Fuel του Nemo που θα διατίθεται από το φθινόπωρο στην Μ. Βρετανία.
Η έκδοση Citroen Nemo X 1,4 Dual Fuel Van έχει εξελιχθεί από την εταιρεία NME (Nicholson McLaren Engines) και αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην αγορά της Μ. Βρετανίας μετά την έκθεση Motor Show του Λονδίνου (22/7- 03/08) όπου και θα παρουσιαστεί επίσημα.
Η εταιρεία ΝΜΕ έχει προχωρήσει στην διασκευή του βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων που κινεί το Γαλλικό Vanette προκειμένου να τον καταστήσει ικανό να κάνει χρήση και υγραερίου (LPG- Liquified Petroleum Gas) ως καύσιμο.
Δεδομένου του περιορισμένου κόστος του υγραερίου σε σχέση με την βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο κίνησης, οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Nemo εμφανίζουν ένα εξαιρετικό περιορισμένο κόστος χρήσης σε σχέση με τις αντίστοιχες με συμβατικό κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου, ενώ παράλληλα οι εκπομπές ρύπων διατηρούνται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Η συνεργασία της Citroen με την εταιρεία NME δεν είναι καινούργια καθώς ήδη κυκλοφορούν στην αγορά της Μ. Βρετανίας περισσότερα από 2.000 διασκευασμένα Berlingo Van που κινούνται με υγραέριο.