Το Mitsubishi L200 αποτελεί χωρίς αμφιβολία σημείο αναφοράς στην κατηγορία των Pick-Up χάρη στη δυναμική και κομψότατη σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, στους τεράστιους χώρους (στις Double Cab εκδόσεις) για τους επιβάτες και φυσικά στο εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης.
Για το λόγο αυτό, από το Σεπτέμβριο ξεκίνησε και στη χώρα μας η διάθεση των νέων Double Cab εκδόσεων του L200 με αυξημένο χώρο φόρτωσης κατά 18 εκ. (το μήκος του πλέον ανέρχεται στα 1.505 χλστ.), ενώ παράλληλα προστέθηκε στην γκάμα του και ένας αναβαθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2,5 λίτρων, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 178 ίππων και ροπή 400 Nm.
Σπορτίφ, ποιοτικό, άνετο και πιο ασφαλές εσωτερικό
Το L200 είναι ένα σπορτίφ και καλαίσθητο αισθητικά Pick-Up και η σχεδιαστική φιλοσοφία του αμαξώματος έχει μεταφερθεί αναλλοίωτη και στον εσωτερικό διάκοσμο.
Τις πρώτες εντυπώσεις κερδίζουν οι τεμνόμενοι κύκλοι με το μπλε φόντο που απαρτίζουν τον πίνακα οργάνων, καθώς και το έντονο νεύρο που μοιάζει να χωρίζει στα δύο το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Στο επάνω μέρος της τελευταίας εδράζεται μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ενώ η έντονη διχρωμία στις επενδύσεις από πλαστικό και ύφασμα δημιουργούν ένα κομψό συνολικό αποτέλεσμα.
Η ποιότητα των υλικών είναι σαφέστατα άνω του μέσου όρου και το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα και τη συναρμολόγησή τους, ενώ όλα τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε σημεία με καλή εργονομία.
Παράλληλα, σαφέστατα βελτιωμένο είναι και το επίπεδο της παθητικής ασφάλειας.
Διπλοκάμπινο με καρότσα 1.505 χλστ.
Ολόκληρη η αύξηση του μήκους του οχήματος έχει ουσιαστικά απορροφηθεί από το χώρο φόρτωσης, που από τα 1.325 χλστ. (πάντα για τις εκδόσεις Double Cab) έχει αυξηθεί στα 1.505 χλστ. Παράλληλα έχει αυξηθεί το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων της καρότσας στα 460 χλστ., ενώ το πλάτος της παρέμεινε σταθερό στα 1.470 χλστ. (1.085 χλστ. μεταξύ των θόλων).
Επί παντός εδάφους
Όπως προαναφέραμε, το L200 αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους των Pick-Up σε ό,τι αφορά στην οδική του συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για την επίδοση αυτή είναι χωρίς αμφιβολία η ύπαρξη του προηγμένου συστήματος 4κίνησης Super Select.
Χάρη στο εν λόγω σύστημα και μέσω ενός δεύτερου επιλογέα ταχυτήτων, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη μόνιμη 4κίνηση του οχήματος, με την κατανομή της ροπής σε αυτή τη λειτουργία να ορίζεται στο 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων και να μεταβάλλεται ανάλογα με την πρόσφυση των τροχών.
Αναβαθμισμένος κινητήρας 178 ίππων
Κάτω από το καπό του ανανεωμένου L200 βρίσκεται μια νέα έκδοση του 2,5λιτρου Di-D υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα που κινούσε έως τώρα το L200, ο οποίος προσφέρει αυξημένη ισχύ (από τους 136 στους 178 ίππους) και ροπή (από τα 314 στα 400 Nm).
Αποτέλεσμα των προσπαθειών του είναι η απόδοση 178 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. (+29% σε σχέση με τον κινητήρα των 136 ίππων), ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής έχει αυξηθεί κατά 27% στα 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. (350 Nm στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο).