ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Αποκαλυπτήρια για το VW Amarok

4.496 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2009)

Η VW έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εκδόσεων παραγωγής του πολυαναμενόμενου νέου εκπρόσωπου της στην κατηγορία των Pick-Up, του Amarok. Αυτή θα είναι η τελική μορφή του οχήματος όπως θα λανσαριστεί στην ΕΕ μέσα στο 2ο 6μηνο του 2010.

Σχεδιαστικά το νέο VW Amarok δεν διαφέρει και πολύ από τα πρωτότυπα οχήματα που η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει παρουσιάσει στο πρόσφατο παρελθόν. Με συνολικό μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 5,25 μέτρα, το νέο Amarok θα συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων σε διαστάσεις εκπροσώπων της κατηγορίας των Pick-Up ενώ αντίστοιχες είναι και οι μεταφορικές του δυνατότητες σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής.

Με ανώτατη απόσταση από το έδαφος που ορίζεται στα 525 χλστ, ο χώρος φόρτωσης των διπλοκάμπινων εκδόσεων του Amarok έχει μήκος 1.555 χλστ. και πλάτος 1.620 χλστ. ενώ το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων ορίζεται στα 1.222 χλστ., γεγονός που επιτρέπει την τοποθέτηση ευρωπαλετών χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Παράλληλα το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που το Amarok θα μπορεί να υποστηρίξει ανέρχεται στους 1,15t. (βάρος συρμού 2,8t.).

Σε ότι αφορά στην σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και της καμπίνας των επιβατών το Amarok υιοθετεί πολλά από τα βασικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας της γερμανικής εταιρείας, όπως αυτή αποτυπώνεται και στους υπολοίπους εκπροσώπους της.

Η εξαιρετική ποιότητα των υλικών καθώς και το αντίστοιχο επίπεδο της συναρμολόγησης τους σε συνδυασμό με τον πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και των βασικών εκδόσεων BaseLine αναμένεται να εντυπωσιάσουν τον ιδιοκτήτη του.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, το VW Amarok το οποίο αρχικά θα λανσαριστεί σε διπλοκάμπινες εκδόσεις ενώ από το 1ο μισό του 2011 θα διατίθενται και οι μονοκάμπινες εκδόσεις, θα εφοδιάζεται με έναν οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου κινητήρα TDI χωρητικότητας 2,0 λίτρων που θα αποδίδει ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Στα μέσα του 2010 θα παρουσιαστούν και εκδόσεις του Amarok με έναν μικρότερης χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα με ισχύ 122 ίππων και ροπή 230 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας θα εφοδιάζεται με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας ενώ ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα κινητήρας φάρει τεχνολογία «bi-turbo».

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες είναι και οι επιλογές σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα προσφέρει η VW. Οι βασικές εκδόσεις του Amarok θα προσφέρονται με μετάδοση της κίνησης 4x2 ενώ θα υπάρχουν και δύο διαφορετικά συστήματα 4κίνησης. Οι εκδόσεις με το κόκκινο «4» δίπλα στο λογότυπο του Amarok θα εφοδιάζονται με το γνωστό σύστημα «4MOTION» της VW που αφορά σε ένα σύστημα τετρακίνησης που ελέγχεται από τον οδηγό μέσο ενός ειδικού διακόπτη στο ταμπλό. Αντίστοιχα οι εκδόσεις με το μαύρο «4» θα εφοδιάζονται με ένα σύστημα μόνιμης 4κίνησης με διαχωρισμό 40/60 στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα του οχήματος αντίστοιχα. Φυσικό το ποσοστό μετάδοσης της κίνησης μεταξύ των αξόνων θα μεταβάλλεται αυτόματα όταν διαπιστωθεί ανάγκη.

Τέλος η οδική συμπεριφορά του νέου VW Amarok κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος και φορτίου θα ελέγχεται και από μια μεγάλη ποικιλία ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται τα ASR, ABS (με λειτουργία «Off Road»), ESP (με σύστημα «Hill Hold Assist») καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα του πίσω διαφορικού. Φυσικά θα υπάρχει διαθέσιμο και σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων στα κιβώτια ταχυτήτων των τετρακίνητων εκδόσεων.