ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οδηγούμε το νέο Ford Ranger

3.591 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2010)

Ο ανταγωνισμός στην δημοφιλή κατηγορία των Pick-Up κορυφώνεται, με τις εταιρείες να ρίχνουν στην μάχη τα πιο «δυνατά όπλα» τους στον δρόμο για την κορυφή. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει και η Ford, με την παρουσίαση του νέου και σαφέστατα πιο ολοκληρωμένου, Ford Ranger.

Πιο δυναμική εμφάνιση

Στις βασικές σχεδιαστικές του διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο συμπεριλαμβάνονται η νέα «κινητική σχεδίαση» του εξωτερικού, η οποία προσδίδει μια αίσθηση δυναμισμού και στιβαρότητας, χάρη στην πλήρως ανανεωμένη μάσκα με τις τρεις φαρδιές γρίλιες, τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα και τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με την μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος του και τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης.
Το Ranger εξακολουθεί να διατίθεται με τρεις τύπους καμπίνας (Single Cab, RAP Cab –Rear Access Panel, και Double Cab) και με αυτό ως δεδομένο το μήκος του χώρου φόρτωσης διαμορφώνεται στα 2.280 χλστ., 1.753 χλστ. και 1.530 χλστ. αντίστοιχα (με το πλάτος να παραμένει –όπως είναι φυσικό- σταθερό στα 1.456 χλστ.) και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ανέρχεται στα 1.075 κιλά.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Την ίδια στιγμή και ο εσωτερικός διάκοσμος παρουσιάζεται σημαντικά αναβαθμισμένος, προσφέροντας ένα ευχάριστο και ποιοτικό περιβάλλον στους επιβάτες του γερμανικού μοντέλου. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι καλής ποιότητας και αρκετά ανθεκτικά, ενώ η εργονομία, καθώς και η πρακτικότητα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, συνδράμοντας στην καλύτερη δυνατή προσήλωση του οδηγού στα καθήκοντα του.
Να σημειωθεί ότι το ταμπλό στην έκδοση «Limited» περιλαμβάνει ένα κέντρο πληροφοριών με τα πιο σημαντικά στοιχεία για τον οδηγό, όπως είναι η πυξίδα, το όργανο κλίσεων (διαμηκών και εγκάρσιων), αλλά και ο δείκτης θερμοκρασίας.
Το νέο Ranger εφοδιάζεται με ενσωματωμένο ραδιόφωνο με CD player και δυνατότητα αναπαραγωγής MP3, ενώ σε ορισμένες εκδόσεις διατίθεται με 6-CD player και πρόσθετα ηχεία.

Η «φύση» το στοιχείο του, ο 2,5λιτρος Duratorq TDCi η ψυχή του

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα τα οποία κινούν το νέο Ford Ranger, πρόκειται για έναν turbo πετρελαιοκινητήρα 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους και 330 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ., επιτυγχάνοντες αυξημένες επιδόσεις και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και έναν 3,0 λίτρων (για τις εκδόσεις Wildtrak, αλλά και Limited), ο οποίος αποδίδει 156 ίππους.
Στο δρόμο, το νέο Ford Ranger διακρίνεται σε εκτός δρόμου διαδρομές, στις οποίες επιδεικνύει απαράμιλλη στιβαρότητα και σταθερότητα, ξεπερνώντας οποιαδήποτε δυσκολία ή ανωμαλία βρεθεί στο διάβα του, με χαρακτηριστική ευκολία. Σε αυτό σαφέστατα συνεισφέρει σημαντικά και υψηλή ροπή την οποία αποδίδει ο κινητήρας από τις χαμηλές στροφές της λειτουργίας του.
Τα χαρίσματα του νέου Ranger δεν σταματούν σε χωμάτινες ή χιονισμένες (λόγω των καιρικών συνθηκών της παρουσίασης) συνθήκες που αντιμετωπίζει, αλλά επεκτείνονται και στην αντίπερα όχθη, στην άσφαλτο, οπού κινείται με χαρακτηριστική άνεση και σβελτάδα.
Να σημειωθεί ότι δίνεται η δυνατότητα επιλογής της μετάδοσης της κίνησης είτε στους δύο είτε στους τέσσερις τροχούς.