To «Θηρίο» αλλάζει όψη, δέχεται το αναμενόμενο φρεσκάρισμά του σε επιμέρους τομείς, αλλά δεν αποβάλλει το DNA που το κατέστησε δημοφιλές και εμπορικά επιτυχημένο στη χώρα μας, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει και τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Οι βασικές του διαφοροποιήσεις με το υπάρχον μοντέλο εντοπίζονται στις εκδόσεις LS και αφορούν στη νέα σχεδίαση της εμπρόσθιας όψης με τη νέα μάσκα (και στο νέο κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο πλέον είναι ασημί αντί μαύρου), στις 16άρες νέες ζάντες αλουμινίου , στον πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό διάκοσμο, όπου πλέον κυριαρχεί το μαύρο χρώμα αντί του ανθρακί (γυαλιστερό μαύρο στο ταμπλό), στα επανασχεδιασμένα όργανα μέτρησης και στους νέους διακόπτες (A/C, 4κίνησης, παραθύρων και κλειδώματος), στα επιχρωμιωμένα ηχεία, καθώς και στο νέο ηλεκτροχρωματικό φωτισμό.
Με άνεση και αίσθηση ποιότητας
Από την πρώτη κιόλας επαφή με τον εσωτερικό διάκοσμο του ανανεωμένου Isuzu D-Max, έγινε αντιληπτή η γενικότερη ποιοτική αναβάθμιση που έλαβε χώρα, η οποία ενισχύθηκε από στοιχεία όπως τα δερμάτινα -μπεζ απόχρωσης- και αναπαυτικά καθίσματα με τα οποία εφοδιαζόταν η συγκεκριμένη έκδοση, από το μαύρο χρώμα, το οποίο κυριαρχεί πλέον στο ταμπλό, από τα επανασχεδιασμένα όργανα μέτρησης, τους νέους διακόπτες του κλιματισμού, της 4κίνησης, των παραθύρων και του κλειδώματος, τα επιχρωμιωμένα ηχεία και το νέο ηλεκτροχρωματικό φωτισμό.
¶λλο ένα στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι το «κέντρο ψυχαγωγίας» της Pioneer, το οποίο βρίσκεται εγκατεστημένο στην κεντρική κονσόλα και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων οθόνη, σύστημα πλοήγησης κ.ά.
Ο πίνακας των οργάνων παραμένει σύγχρονος και ευανάγνωστος, η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ το ίδιο ισχύει και με την παρεχόμενη άνεση και πρακτικότητα προς τους επιβάτες, οι οποίες αντικατοπτρίζονται μέσω των μεγάλων διαθέσιμων χώρων τόσο για τον οδηγό, όσο και για τους υπόλοιπους, καθώς και μέσω των πολλών αποθηκευτικών χώρων κατά μήκος της καμπίνας.
Παράλληλα, πλούσιος είναι και ο βασικός εξοπλισμός με τον οποίο είναι διαθέσιμο το ανανεωμένο D-Max και ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων A/C, αερόσακο οδηγού-συνοδηγού, ABS με EBD, φώτα ομίχλης, ράδιο-CD με 6 ηχεία (MP3, USB), υδραυλικό / δερμάτινο τιμόνι, νέες 16άρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς / θερμαινόμενους καθρέφτες, cruise control, κεντρικό κλείδωμα, immobiliser κ.ά.
Πρακτικό και καλαίσθητο
Ο χώρος φόρτωσης του ανανεωμένου D-Max συνεχίζει να διακρίνεται από στοιχεία όπως η πρακτικότητα, η ευρυχωρία και η καλαισθησία, η οποία οφείλεται στο ιδιαίτερα κομψό και βολικό κάλυμμα, που ουσιαστικά «κρύβει» την καρότσα του αυτοκινήτου και ανοίγει με ιδιαίτερα έξυπνο και πρακτικό τρόπο.
Οι μεταφορικές δυνατότητες του ιαπωνικού μοντέλου κρίνονται άκρως ικανοποιητικές, καθώς μπορεί να μεταφέρει εμπορεύματα έως και 1.030 κιλών και μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα κατά τη διαδικασία της φορτο/ εκφόρτωσης.
«Θηρίο» όνομα και πράγμα!
Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πλήρως σε κάθε οδόστρωμα, σε οποιεσδήποτε συνθήκες ή εδάφη και είναι από τις ελάχιστες φορές που η οδική συμπεριφορά ενός Pick-Up δεν παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ ασφάλτου και χώματος.
Το ανανεωμένο D-Max, με την ίδια ευκολία που υπερπηδά τα διάφορα εμπόδια που εμφανίζονται στο διάβα του όταν κινείται σε εκτός δρόμου μονοπάτια, ακριβώς με την ίδια άνεση κινείται και στο εθνικό οδικό δίκτυο, καθώς ο δυνατός κινητήρας του, σε συνδυασμό με το ιδιαίτερα βολικό αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων και τη σωστή ρύθμιση της ανάρτησής του, μετατρέπει την οδήγηση του ιαπωνικού μοντέλου σε απλή υπόθεση, με άνεση και ποιότητα κύλισης επιβατικού αυτοκινήτου και τις αρετές ενός γνήσιου Pick-Up.
Σε γνώριμα λημέρια
Το ανανεωμένο D-Max στην έκδοση που είχαμε στην διάθεση μας, εφοδιάζεται με το γνώριμο και ισχυρό κινητήρα των 3,0 λτ., ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και 360 Nm ροπής, προσδίδοντας στο όχημα ιδιαίτερα καλές επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα, σε συνδυασμό πάντα με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, με το οποίο είναι διαθέσιμο στη συγκεκριμένη έκδοση.
Ταυτόχρονα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται σχετικά οικονομικό, ενώ να σημειωθεί πως πληροί τις Euro4 προδιαγραφές για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.