ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Crash-test του EuroNCAP για το Amarok

3.823 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2010)

Στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού ασφάλειας EuroNCAP υποβλήθηκε το VW Amarok και κατάφερε να αποσπάσει 4 αστέρια. Το www.autotritipro.gr σας παρουσιάζει πρώτο τα αποτελέσματα, τις φωτογραφίες καθώς και το σχετικό βίντεο από τα crash-tests του γερμανικού Pick-Up.

Όπως προαναφέραμε η συνολική βαθμολογία του VW Amarok κατά τις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του EuroNCAP ανήλθε στα τέσσερα (από τα πέντε συνολικά) αστέρια. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της δοκιμής του νέου εκπροσώπου της VW διαμορφώθηκαν ως εξής:

Προστασία επιβατών (86%)
Η καμπίνα των επιβατών διατήρησε την ακαμψία της κατά την πλαγιομετωπική πρόσκρουση ενώ τόσο το πάνω όσο και το κάτω μέρος των ποδιών των επιβατών στις εμπρόσθιες θέσεις δεν επιβαρύνθηκαν σημαντικά. Παράλληλα, την μέγιστη δυνατή βαθμολογία απέσπασε το Amarok στην διαδικασία της πλευρικής πρόσκρουσης ενώ στην –ακόμα πιο απαιτητική- πρόσκρουση σε στύλο (κολώνα), παρατηρήθηκε αυξημένη πίεση στα πλευρά και τον θώρακα του ανδρείκελου- οδηγού. Τέλος οριακή ήταν η προστασία που το γερμανικό ελαφρύ ημιφορτηγό προσέφερε στον αυχένα του οδηγού κατά την σύγκρουση με το οπίσθιο τμήμα του.

Προστασία παιδιών (64%)
Στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση, η κίνηση του σώματος του ανδρείκελου που αναπαριστά ένα 3χρονο παιδί δεν ήταν σημαντική ωστόσο ο θώρακας του δέχθηκε υψηλότερη καταπόνηση από τα προβλεπόμενα. Ωστόσο και τα δύο παιδικά ανδρείκελα συγκρατήθηκαν καλά από τα ειδικά τους καθίσματα κατά την πλευρική πρόσκρουση. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί προκειμένου να τοποθετηθεί ένα παιδικό κάθισμα στην συγκεκριμένη θέση με φορά αντίθετη με αυτή των υπολοίπων θέσεων ωστόσο, οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός αναφορικά με το αν ο αερόσακος είναι απενεργοποιημένος ή όχι, δεν είναι απόλυτα σαφείς.

Προστασία πεζών (47%)
Ο προφυλακτήρας προσέφερε καλή προστασία στα κάτω άκρα των πεζών αποσπώντας την μέγιστη δυνατή βαθμολογία ωστόσο εντελώς αντίθετη ήταν η κατάσταση για το εμπρόσθιο μέρος του καπό. Αν και το κεφάλι ενός ενήλικα δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα σε μια επαφή με αυτό, το κεφάλι ενός παιδιού ενδέχεται να έρθει σε σφοδρή επαφή με αρκετές από τις επιφάνειες του.

Συστήματα ασφάλειας (57%)
Το σύστημα ESP (Electronic Stability Control) προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων όπως επίσης και το σύστημα υπενθύμισης χρήσης της ζώνης ασφαλείας για τον οδηγό.