Το ανανεωμένο Ranger του 2010 χαρακτηρίζεται από την φρέσκια και σύγχρονη εμφάνιση του, χάρη στη νέα «κινητική σχεδίαση» του εξωτερικού με την πλήρως ανανεωμένη μάσκα, τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα, τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης.
Αναβαθμισμένο περιβάλλον εργασίας
Ο εσωτερικός διάκοσμος του ανανεωμένου Ford Ranger παρουσιάζεται σημαντικά αναβαθμισμένος, προσφέροντας ένα ευχάριστο και ποιοτικό περιβάλλον στους επιβάτες του γερμανικού Pick-Up.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι καλής ποιότητας και διακρίνονται για την ανθεκτικότητά τους, ενώ η εργονομία καθώς και η πρακτικότητα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, βοηθώντας τον οδηγό να συγκεντρωθεί αμέριμνος στα καθήκοντα του.
Την ίδια άνεση απολαμβάνουν όλοι οι επιβαίνοντες στο Ranger, καθώς οι προσφερόμενοι χώροι του ικανοποιούν σε μεγάλο βαθμό και συντελούν στην καλύτερη δυνατή παραμονή τους εντός των τειχών του.
Να σημειωθεί, ότι το ταμπλό, στην έκδοση «Limited» της δοκιμής, περιλαμβάνει ένα κέντρο πληροφοριών με τα πιο σημαντικά στοιχεία για τον οδηγό, όπως είναι η πυξίδα, το όργανο κλίσεων (διαμηκών και εγκάρσιων), αλλά και ο δείκτης θερμοκρασίας.
Με ωφέλιμο φορτίο 1.140 κιλών
Με διαστάσεις 1.530 x 1.456 και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.140 κιλών, ο χώρος φόρτωσης του Ford Ranger Limited Double Cab, δικαιολογεί στο έπακρο την επαγγελματική ιδιότητα του γερμανικού Pick-Up, ενώ ο συνδυασμός του άκαμπτου μεταξονίου και της αναβαθμισμένης ανάρτησης του, δίνει τη δυνατότητα άνετης και ασφαλούς μεταφοράς κάθε είδους φορτίου.
Να σημειωθεί επίσης ότι διατίθεται με τρεις τύπους καμπίνας συνολικά (Single Cab, RAP Cab –Rear Access Panel και Double Cab) και με αυτό ως δεδομένο, το μήκος του χώρου φόρτωσης διαμορφώνεται αντίστοιχα για κάθε τύπο καμπίνας.
Υπερβαίνοντας κάθε «εμπόδιο»
Η ώρα της κρίσης για κάθε Pick-Up που σέβεται τον εαυτό του, είναι ο δρόμος και εκεί το Ford Ranger τα καταφέρνει περίφημα.
Περισσότερο διακρίνεται σε εκτός δρόμου διαδρομές, στις οποίες επιδεικνύει απαράμιλλη στιβαρότητα και σταθερότητα, ξεπερνώντας με χαρακτηριστική ευκολία οποιαδήποτε δυσκολία ή ανωμαλία βρεθεί στο πέρασμα του.
Σε αυτό, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το γεγονός ότι ο κινητήρας αποδίδει υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές της λειτουργίας του.
Τα θετικά όμως του ανανεωμένου Ranger δεν περιορίζονται μόνο σε χωμάτινες ή δύσκολες γενικά συνθήκες, αλλά μεταπηδούν και στην άσφαλτο, οπού κινείται με χαρακτηριστική άνεση και σβελτάδα, γεγονός το οποίο είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι, κατά τη διάρκεια της δοκιμής του, ακόμη και εντός πόλης.
Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα Pick-Up που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις των λεγόμενων «Off-Road» διαδρομών, ενώ δε θα υστερήσει σε καμία περίπτωση και σε κανονικές συνθήκες οδοστρώματος.
Ροπάτο και με την απαιτούμενη «φλόγα»
Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεση μας, για τις ανάγκες της δοκιμής, κινούσε ο turbo πετρελαιοκινητήρας 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 143 ίππους και 330 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ. επιτυγχάνοντας αυξημένες επιδόσεις και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος με τις εκδόσεις XL, XLT (καθώς και της έκδοσης Limited, της δοκιμής), ενώ συνδυάζεται με το γνωστό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο Durashift της Ford που έχει αναβαθμιστεί και ενισχυθεί, λόγω της υψηλής ροπής που αποδίδει ο εν λόγω κινητήρας.
Παράλληλα, το ανανεωμένο Ford Ranger είναι διαθέσιμο και με έναν πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων (για τις εκδόσεις Wildtrak, αλλά και Limited) που αποδίδει 156 ίππους.