Πέραν των εξαιρετικών εκτός δρόμου ικανοτήτων του, των πολλαπλών εκδόσεων αμαξώματος και του πληρέστατου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, το Mitsubishi L200 διακρίνεται και για την δυναμική σχεδίαση - αμαξώματος και εσωτερικού - που πρόσφατα ανανεώθηκε στα σημεία.
Το βασικότερο χαρακτηριστικό που κάνει το L200 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η ιδιαίτερα δυναμική και καλαίσθητη σχεδίαση, τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού (με τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία των Double Cab εκδόσεων).
Μάλιστα, πρόσφατα η ιαπωνική εταιρεία λανσάρισε και στην ελληνική αγορά τις νέες, αναβαθμισμένες εκδόσεις του L200, που υιοθετούν αρκετές αλλαγές ουσίας ως προς την σχεδίαση τους και όχι μόνο.
Η νέα χρωμιωμένη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα με τους διπλούς προβολείς, οι προβολείς ομίχλης με επιχρωμιωμένο πλαίσιο και τα φαρδύτερα φτερά, τα νέα πλευρικά –σωληνοειδή- σκαλοπάτια και φυσικά, οι –νέας σχεδίασης- αλουμινένιες ζάντες 16 και 17 ιντσών, έρχονται να προσδώσουν έναν ακόμα πιο σπορτίφ χαρακτήρα στην καμπυλόσχημη εμφάνιση του ρωμαλέου Pick-Up. Και, όπως θα δείτε παρακάτω, οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί.
Από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας
Ο εσωτερικός διάκοσμος του L200 συγκεντρώνει ό,τι πιο σύγχρονο έχει να συναντήσει κανείς στη κατηγορία των Pick-Up. Ιδιαίτερα στις κορυφαίες εκδόσεις Double Cab, ο οδηγός και οι υπόλοιποι τέσσερις επιβάτες δεν θα αισθανθούν ούτε στιγμή ότι βρίσκονται εντός ενός επαγγελματικού οχήματος με προορισμό… κάποια δύσβατη κορυφογραμμή.
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και μεγάλα σε διαστάσεις, ενώ η σχεδίαση, τόσο του ταμπλό όσο και της κεντρικής κονσόλας, είναι αντίστοιχη με τις φόρμες που κυριαρχούν στο εξωτερικό του οχήματος.
Εξαιρετική είναι όμως και η ασφάλεια που το ιαπωνικό Pick-Up προσφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς έχει αποσπάσει 4 αστέρια στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του EuroNCAP (2008).
Πέραν όμως όλων των παραπάνω, τα ανανεωμένα L200 έχουν να επιδείξουν και αρκετές ακόμα «πινελιές» στο εσωτερικό τους που αναβαθμίζουν το συνολικό αποτέλεσμα.
Το νέο τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise-control, η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και περιλαμβάνει και υποδοχή Aux-in, το υποβραχιόνιο έχει βελτιωθεί, ενώ έχουν αλλάξει τόσο το χειρόφρενο όσο και ο επιλογέας ταχυτήτων (στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο).
Τέλος, ως πολύ καλή προσθήκη στον εξοπλισμό ασφάλειας κρίνεται και η δυνατότητα απόκτησης του L200 με αισθητήρες φωτός και βροχής.
Με ωφέλιμο φορτίο από 845- 1.080 κιλά
Το L200 προσφέρεται με τρεις τύπους αμαξώματος με το μήκος του χώρου φόρτωσης να κυμαίνεται αναλόγως από τα 1.325 (Double Cab) έως τα 2.220 χλστ. (Single Cab).
Ωστόσο, οι εκδόσεις με διπλή καμπίνα προσφέρονται και με την καρότσα (Long Bed) μήκους 1.505 χλστ.
Το ωφέλιμο πλάτος όλων των τύπων διατηρείται στα 1.470 χλστ., ενώ μεταξύ των θόλων μπορούν να φιλοξενηθούν φορτία έως και 1.085 χλστ.
Αντίστοιχα το ύψος των τοιχωμάτων ανέρχεται στα 405 χλστ. (460 χλστ. στις εκδόσεις Club και Double Cab Long Bed).
Για εκδόσεις Double Cab τέλος ο κατασκευαστής ανακοινώνει δυνατότητα μεταφοράς φορτίων από 865- 970 κιλά (845- 960 για τις Long Bed), ενώ η ελκτική ικανότητα του οχήματος ορίζεται στα 750 κιλά χωρίς φρένα και στα 2.700 κιλά με φρένα.
Κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες
Το Mitsubishi L200 διαθέτει εξαιρετικές γωνίες αμαξώματος (προσέγγισης 36,2 μοιρών, ράμπας 23,2 μοιρών και διαφυγής 27,6 μοιρών), ενώ ο κύκλος στροφής του περιορίζεται στα μόλις 5,9 μ.
Παράλληλα, διατηρεί σταθερό κάτω από όλες τις συνθήκες το ενισχυμένο πλαίσιο του, ενώ όταν… εμφανιστούν τα δύσκολα, το σύστημα τετρακίνησης «Super Select», σε συνδυασμό με διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το ABS, Active Stability Control, Traction Control κ.ά. διασφαλίζει την απαραίτητη βοήθεια στον οδηγό.
Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθούμε στην αναλογική βαλβίδα ανίχνευσης φορτίου (LSPV= Load Sensing Proportioning Valve), που χρησιμοποιεί αισθητήρες προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τις περιπτώσεις μπλοκαρίσματος των πίσω τροχών καθώς επίσης και στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της εμπλοκής του πίσω διαφορικού.
Αμφότερα συμβάλλουν τα μέγιστα στην υπερπήδηση έντονων εδαφικών ανωμαλιών –κυρίως- κατά την μεταφορά φορτίων που πλησιάζουν στο μέγιστο επιτρεπόμενο.
Κινητήρες με ισχύ από 128- 178 ίππους
Αναλόγως της έκδοσης του, το Mitsubishi L200 εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικές εκδόσεις ενός υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 2.477 κ.εκ.
Η βασική έκδοση του αποδίδει ισχύ 128 ίππων και ροπή 240 Nm από τις 1.500- 3.500 σ.α.λ. και διακρίνεται για την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου της.
Η μεσαία έκδοση είναι ισχύος 136 ίππων και αποδίδει ροπή 314 Nm, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις, όπως το όχημα που είχαμε στην διάθεση μας από την αντιπροσωπεία για τις ανάγκες της φωτογράφησης, αποδίδουν 178 ίππων και 400 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. (350 Nm στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο).
Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται αρκετά αθόρυβο για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ πολύ καλή κρίνεται και η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων.