ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

«Χορεύοντας» με το VW Amarok 2,0 163 PS

10.544 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2010)

Ως γνωστόν το όνομα του νέου Pick-Up της VW, προέρχεται από τη γλώσσα των Ίνουιτ (φυλή των Εσκιμώων της Αλάσκας, της Γροιλανδίας και του Καναδά) και σημαίνει «λύκος», δίνοντας με αυτόν τον τρόπο, από την αρχή το στίγμα για τον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Με το νέο VW Amarok έχουμε ήδη συστηθεί αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα, εντός και εκτός συνόρων και πάντα μας αφήνει τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις, χάρη σε μια πλειάδα καινοτομιών και διαφοροποιήσεων που φέρνει στη δημοφιλέστερη κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της χώρας μας.

Εσωτερικό υπεράνω πάσης ποιότητας

Όπως, ήδη, έχουμε επισημάνει αρκετές φορές, ο εσωτερικός διάκοσμος του Amarok διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς και για την εξαιρετική συναρμογή τους, ενώ η γενικότερη αίσθηση που αποπνέει, παραπέμπει σε επιβατικά οχήματα της εταιρείας και όχι σε οχήματα επαγγελματικής χρήσης!
Παράλληλα και η εργονομία βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και ανάμεσα στα δύο κυκλικά όργανα βρίσκεται μια μεγάλη οθόνη, όπου μεταξύ άλλων αναγράφεται η ένδειξη σχέσης που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο ταχυτήτων και πληροφορίες σχετικά με τα διανυθέντα χιλιόμετρα και την κατανάλωση καυσίμου.
Στην κεντρική κονσόλα της έκδοσης (Highline) της δοκιμής, βρίσκεται τοποθετημένη μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής πολλαπλών ενδείξεων, ενώ αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι βρίσκονται κατά μήκος της καμπίνας, συμβάλλοντας στην βέλτιστη δυνατή παρεχόμενη πρακτικότητα προς τους επιβάτες του Amarok.
Οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους θα απολαύσουν την εξαιρετική φιλοξενία του γερμανικού Pick-Up, καθώς οι χώροι είναι τεράστιοι!

Με ωφέλιμο φορτίο έως 1.047 κιλών

Σε ότι αφορά στο χώρο φόρτωσης του VW Amarok που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της δοκιμής του, είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του, καθώς έχει μήκος 1.555 χλστ., πλάτος 1.620 χλστ. και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων που ισούται με 508 χλστ., ενώ έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου 862-1047 κιλών.
Να σημειωθεί πως το ωφέλιμο πλάτος των 1.222 χλστ του νέου Pick-Up της γερμανικής εταιρείας, προσφέρει τον κορυφαίο σε διαστάσεις χώρο φόρτωσης στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, καθώς μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών επιτρέπει τη φόρτωση μιας ευρωπαλέτας (1,2 x 0,8 μ.)

Τίποτα… δεν το σταματά!

Έχοντας ήδη οδηγήσει το νέο VW Amarok στα δύσβατα βουνά (και όχι μόνο) της Κρήτης, απλά επαληθεύσαμε την άριστη οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει σε κάθε τύπο οδοστρώματος, απέναντι σε κάθε δυσκολία που μπορεί να προκύψει.
Αυτή τη φορά είχαμε τη δυνατότητα να το οδηγήσουμε τόσο σε εθνικό οδικό δίκτυο, όσο και σε νέες «Off-Road περιπέτειες» και εκείνο ανταποκρίθηκε επιτυχώς σε ό,τι κι αν του ζητήθηκε.
Όπως είναι λογικό, κινήθηκε σε πιο οικεία μονοπάτια, κατά την «παραμονή» του σε χωμάτινες επιφάνειες, χάρη στις άπειρες ηλεκτρονικές ευκολίες (τετρακίνηση 4Motion, συστήματα «Off-Road», «Hill Hold Assist», «Hill Descent Assist» και «Offroad-ABS»), που προσφέρει στον οδηγό και έχουμε πρόσφατα αναλύσει εκτενώς, οι οποίες συνδυάζονται ιδανικά με τον 2λιτρο Βi-TDI πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 163 ίππων και 400 Nm ροπής, με τον οποίο ήταν διαθέσιμο το Amarok της δοκιμής.
Χωρίς αυτό να σημαίνει πως υστερεί έστω και λίγο, όταν κινείται σε εθνικό οδικό δίκτυο, καθώς και εκεί επιδεικνύει αξιόλογη οδική συμπεριφορά, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.

Με απόδοση 163 ίππων και 400 Nm ροπής

Το VW Amarok της δοκιμής ήταν διαθέσιμο με τον 4κύλινδρο, 16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα των 1.968 κ.εκ., ο οποίος φέρει ένα σύστημα δύο υπερτροφοδοτών (Bi-Turbo) και αποδίδει μέγιστη ισχύ 163 ίππων από τις 4.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.500-2.000.
Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας πληροί παράλληλα και τις Euro5, ενώ την ίδια στιγμή επιτυγχάνει ιδιαίτερα περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου του, η οποία, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ορίζεται στα 7,9 λτ./100 χλμ.
Σύμφωνα πάντα με τη γερμανική εταιρεία, χάρη και στο ρεζερβουάρ καυσίμου των 80 λτ. που εφοδιάζει το Amarok, μπορεί να επιτευχθεί μέγιστη αυτονομία έως και 1.000 χλμ., κάτι το οποίο αποδείχτηκε εφικτό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής του.