Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο 2011 το πρώτο ηλεκτρικό LCV

3.912 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2010)

Το Renault Kangoo Express Z.E. θα ξεκινήσει να παράγεται μαζικά στα μέσα του 2011 και αναμένεται να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό που θα διατίθεται στις διεθνείς αγορές. Το Kangoo Express Z.E. αποτελεί προϊόν συνεργασίας των Renault- Nissan και θα είναι το πρώτο από μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Renault, μέχρι το 2020, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα έχουν αποσπάσει μερίδιο 10% επί του συνόλου των πωλήσεων της αγοράς επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και για τον λόγο αυτό, σε συνεργασία πάντα με την Nissan, έχει εκπονήσει ένα σχέδιο εξέλιξης τέτοιου είδους οχημάτων με προϋπολογισμό 4 δις ευρώ, για το οποίο απασχολούνται 2.000 ειδικοί.
Οι πρώτοι καρποί του εν λόγω προγράμματος θα είναι το 4θέσιο οικογενειακό Fluence Z.E. και το ελαφρύ επαγγελματικό Kangoo Express Z.E. που θα λανσαριστούν μέσα στο καλοκαίρι (περίπου) του 2011.
Η σημαντικότερη διαφορά του Kangoo Express Z.E. με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα (κυρίως ως πρωτότυπα), εστιάζεται στις μπαταρίες του. Οι εν λόγω μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι ελαφρύτερες, πλήρως ανακυκλώσιμες και διατηρούν το μέγιστο της απόδοσης τους (από 80%- 100%) καθ’ όλη την διάρκεια του κύκλου ζωής τους (η Renault ανακοινώνει διάρκεια ζωής 6 ετών).
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό του οχήματος, οι αλλαγές αφορούν κυρίως στον πίνακα οργάνων όπου ειδικοί δείκτες καθώς και ένας τροποποιημένος υπολογιστής ταξιδιού, αναλαμβάνουν να ενημερώνουν συνεχώς τον οδηγό σχετικά με την στιγμιαία και μέση κατανάλωση ενέργειας, την απόδοση των μπαταριών καθώς και το ποσοστό φόρτισης τους, την αυτονομία του οχήματος και πολλά άλλα.
Η ηλεκτροκινητήρας που κινεί το Renault Kangoo Z.E. αποδίδει ισχύ 44kW (60 ίππους) προσφέρει μέγιστη αυτονομία 160 χλμ. όντας σε θέση να κινήσει το Kangoo Express Z.E. σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα με πλήρες φορτίο.
Οι μπαταρίες έχουν βάρος 250 κιλών και εδράζονται κάτω από τον χώρο φόρτωσης του γαλλικού Vanette χωρίς να επηρεάζουν τις μεταφορικές δυνατότητες του καθώς ο ωφέλιμος όγκος των φορτίων που μπορεί να υποστηρίξει κυμαίνεται από τα 3,0- 3,5 κ.μ. και το ωφέλιμο βάρος τους στα 650 κιλά αντίστοιχα.