Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οδηγούμε το μονοκάμπινο Mahindra

(19/1/2011)

Μετά από την πρόσφατη και άκρως επιτυχημένη γνωριμία μας με το Mahindra GOA Hawk Double Club, ήρθε η σειρά να συστηθούμε και με τον –τρόπος του λέγειν- μικρό αδερφό του νεοφερμένου στην ελληνική αγορά ινδικού Pick-Up, δηλαδή με την μονοκάμπινη έκδοση του.

Με άνεση και αίσθηση διπλοκάμπινου!

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Mahindra GOA Hawk Single Cab διατηρεί την πολύ καλή εικόνα της διπλοκάμπινης έκδοσης, χωρίς βέβαια τις πίσω θέσεις.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι καλής ποιότητας και ιδιαίτερα ανθεκτικά, η εργονομία βρίσκεται επίσης σε καλό επίπεδο, ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, ενώ άνεση και πρακτικότητα περιμένουν τους δύο επιβαίνοντες του ινδικού Pick-Up, αποτυπωμένες στα αναπαυτικά καθίσματα και τις αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα κατά μήκος του εσωτερικού.
Παράλληλα, αξιοσημείωτο είναι και το επίπεδου του εξοπλισμού, το οποίο παρά τη χρήση και το χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το αντίστοιχο της διπλοκάμπινης έκδοσης, με το εξαιρετικό ηχοσύστημα (με χειριστήρια και στο τιμόνι) και το cruise control (!) να κλέβουν την παράσταση!

Μεταφέροντας απλά και άνετα.. τα πάντα

Το μονοκάμπινο Mahindra GOA Hawk παραμένει επιβλητικό, χάρη στον χώρο φόρτωσης του, ο οποίος μόνο ως ολυμπιακών διαστάσεων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καθώς υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνουν και οι αριθμοί, με το μήκος του να ανέρχεται στα 2.294 χλστ., το πλάτος στα 1.520 χλστ. και το ύψος στα 550 χλστ.
Αντίστοιχα, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 1.090 κιλά για την έκδοση 4x4, έως τα 1.190 για την έκδοση 4x2.
Τα θετικά όμως δεν σταματούν εκεί, καθώς λόγω των μεγάλων διαστάσεων της καρότσας, η διαδικασία της φορτω-εκφόρτωσης πραγματοποιείται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η γενικότερη στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για μεταφορά οποιουδήποτε τύπου φορτίου, κάτω ακόμη και από αντίξοες συνθήκες.

Σκληροτράχηλο μέχρι εκεί που δεν πάει

Το Mahindra GOA Hawk Single Cab αποδείχθηκε ιδιαίτερα ικανότατο, όταν κλήθηκε να αντιμετωπίσει δύσκολες και δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, χωρίς ωστόσο να υστερήσει ακόμη και στο εθνικό οδικό δίκτυο, εκπλήσσοντας μάλιστα ευχάριστα με την σταθερότητα που επέδειξε, παρά την μεγάλη καρότσα που το «ακολουθεί».
Σαφέστατα, σε αυτό συνετέλεσε και η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα (γνώριμος μας από την διπλοκάμπινη έκδοση του ινδικού Pick-Up), καθώς και η ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφούσε με επιτυχία τυχόν κραδασμούς ή δυσάρεστες αναταράξεις προερχόμενες από την μεγάλη καρότσα, που παρ’ όλα αυτά ήταν ελάχιστες.
Στην έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας κατά την διάρκεια της δοκιμής, η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείτο μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρισκόταν δεξιά από τον 5τάχυτο επιλογέα των σχέσεων, ενώ σε γενικές γραμμές η οδική συμπεριφορά του Mahindra GOA Hawk Single Cab, άφησε άριστες εντυπώσεις, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Σε γνώριμα λημέρια

Όχι, δεν μας έχει επηρεάσει η κρίση και το ρίξαμε στα λαϊκά άσματα, απλά το Mahindra GOA Hawk Single Cab εφοδιάζεται με τον γνωστό μας από την διπλοκάμπινη έκδοση υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο και16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα, χωρητικότητας 2.179 κ.εκ, ο οποίος και σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 116 ίππους και 273 Nm ροπής, που κινούν το ινδικό Pick-Up σβέλτα και με ασφάλεια, προσδίδοντας του και αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις.
Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κινητήρας πληροί τις Euro4 προδιαγραφές για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ έχει εξελιχθεί από την αυστριακή εταιρεία AVL.
Όπως ήδη προαναφέραμε, διακρίνεται για την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του, ενώ σύμφωνα με το κατασκευαστή η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 9,1 λτ./100 χλμ, γεγονός το οποίο διαπιστώσαμε και εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής του.