Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρεμιέρα αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο περίπτερο της Ford στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης. Αναφερόμαστε το εντελώς νέο Ford Ranger που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στις αρχές του 2012 με κινητήρες ισχύος έως και 200 ίππων.
Το νέο Ford Ranger που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά προς του τέλος του 2011/αρχές 2012, θα πρωταγωνιστήσει στο περίπτερο της Ford στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, όπου και θα παρουσιαστεί. Στα βασικότερα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου συγκαταλέγονται η εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, το αναβαθμισμένος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας όπου περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το σύστημα φωνητικών εντολών για το ηχοσύστημα, οι νέοι κινητήρες κ.ά. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Αυστραλία, το νέο Ranger θα παράγεται στις γραμμές παραγωγής της Ford στην Ταϊλάνδη, την Ν. Αφρική και την Αργεντινή και θα είναι διαθέσιμο με τρεις τύπους καμπίνας (μονή, επιμηκημένη και διπλή), με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, καθώς και πολλά ακόμα στοιχεία. Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων θα περιλαμβάνεται το ESP ενώ στις νέες τεχνολογίες που εισαγάγει στην κατηγορία των Pick-Up συγκαταλέγονται τόσο τα προηγμένα συστήματα πλοήγησης όσο και το σύστημα φωνητικών εντολών για την χρήση του ηχοσυστήματος που είναι συμβατό με συνδέσεις Bluetooth, USB κ.ά. Παράλληλα μεταξύ των όσων ανακοινώνει ο κατασκευαστής αξίζει να σημειώσουμε πως η ελκτική δυνατότητα του νέου Ranger έχει αυξηθεί στα 3.350 κιλά ενώ μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα και αν βυθιστεί σε κάποιο υδάτινο εμπόδιο βάθους έως 800 χλστ. Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού της καμπίνας των επιβατών όπου μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής και την άνεση των επιβατών. Η Ford ανακοινώνει πως έχουν προβλεφθεί 23 διαφορετικοί αποθηκευτικοί χώροι ενώ έχει βελτιωθεί και το σχήμα των θυρών προκειμένου να διευκολύνεται ακόμα περισσότερο η πρόσβαση των επιβατών σε όλες τις θέσεις του οχήματος.
Νέοι κινητήρες ισχύος 150 ή 200 ίππων Εντελώς νέα είναι και η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα εφοδιάζεται το νέο Ranger. Συγκεκριμένα η βασική επιλογή αφορά σε έναν υπερτροφοδοτούμενο (TDCi) πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και μέγιστη ροπή 375 Nm ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις του Pick-Up θα προσφέρονται με ένα μηχανικό σύνολο 3,2 λτ. με απόδοση 200 ίππων και μέγιστη ροπή 470 Nm. Οι βελτιωμένες επιδόσεις των συγκεκριμένων μηχανικών συνόλων, τα νέα κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων και οι δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας 80 λτ. εγγυώνται στο νέο Ranger ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης. Παράλληλα η νέα γενιά του δυναμικού Pick-Up θα εφοδιάζεται και με αρκετά καινοτόμα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς όπως το Adaptive Automatic Mode που αναλαμβάνει να εναλλάσσει τις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων ανάλογα με το οδηγικό στυλ του οδηγού ενώ το Grade Control Logic επεμβαίνει επίσης στο κιβώτιο ταχυτήτων και επιλέγει μικρότερη σχέση σε αυτό όταν το όχημα κινείται σε έντονη κατωφέρεια χωρίς ο οδηγός να ασκεί πίεση στο πεντάλ του φρένου.