Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο τομέας της ασφάλειας επιβάλλεται να εξελιχθεί σε βασική παράμετρο επιλογής –και- των βαρέων φορτηγών στο άμεσο προσεχές μέλλον, προς όφελος όλων των χρηστών του δρόμου.

Ο τομέας της ασφάλειας επιβάλλεται να εξελιχθεί σε βασική παράμετρο επιλογής –και- των βαρέων φορτηγών στο άμεσο προσεχές μέλλον, προς όφελος όλων των χρηστών του δρόμου.

Ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού ασφάλειας των σύγχρονων φορτηγών είναι συνεχής αλλά, πρέπει να είναι απόλυτα σύμφωνος με τη χρήση για την οποία προορίζονται.

Ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού ασφάλειας των σύγχρονων φορτηγών είναι συνεχής αλλά, πρέπει να είναι απόλυτα σύμφωνος με τη χρήση για την οποία προορίζονται.

  • Ο τομέας της ασφάλειας επιβάλλεται να εξελιχθεί σε βασική παράμετρο επιλογής –και- των βαρέων φορτηγών στο άμεσο προσεχές μέλλον, προς όφελος όλων των χρηστών του δρόμου.
  • Ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού ασφάλειας των σύγχρονων φορτηγών είναι συνεχής αλλά, πρέπει να είναι απόλυτα σύμφωνος με τη χρήση για την οποία προορίζονται.

Πόσο ασφαλή είναι τα σύγχρονα φορτηγά;

41.232 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2023)

Τα φορτηγά άνω των 3,5t. είναι υπεύθυνα για ένα υψηλό ποσοστό θανάτων στο οδικό δίκτυο ωστόσο, η ασφάλεια δεν αποτελούσε ως τώρα μια από τις παραμέτρους επιλογής τους. Τι πρέπει να αλλάξει και κατά πόσο η αγορά είναι διατεθειμένη να… στρέψει το βλέμμα της και κάπου αλλού, εκτός από τη μέγιστη αποδοτικότητα;

Γιατί πρέπει να αποκτήσουμε ασφαλέστερα φορτηγά και πως μπορεί να γίνει αυτό;

 

  • Αν και είναι μόλις το 1,5% των κυκλοφορούντων οχημάτων, εμπλέκονται στο 15% των θανάτων σε τροχαία!
  • Η τεράστια ποικιλία εκδόσεων επιβάλλει τροποποιήσεις στον τρόπο αξιολόγησης της ασφάλειας –και- με βάση τη χρήση για την οποία προορίζονται
  • Πως οι αγοραστές θα συνεκτιμήσουν και την επίδοση ενός φορτηγού σε θέματα ασφάλειας, εκτός από την αποδοτικότητα του;
  • Γιατί κανείς δεν έχει νοιαστεί ως τώρα για το πόσο ασφαλή είναι τα βαρέα φορτηγά;
 
Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τις υπηρεσίες που προσφέρει, και στον τομέα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ο ανεξάρτητος οργανισμός ασφάλειας Euro NCAP, σκοπεύει να ανακοινώσει σύντομα μια νέα μέθοδο αξιολόγησης, και για όλους τους τύπους φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5t.
 
Ωστόσο, οι αντιξοότητες που πρέπει να αντιμετωπίσει σε αυτό το εγχείρημα είναι πολλές και σημαντικές δεδομένου ότι, το να επιλέξει, αποκτήσει και χρησιμοποιήσει κάποιος ένα φορτηγό, είναι εντελώς διαφορετικό από τα ισχύουν για τα I.X. επιβατικά οχήματα, ή ακόμη και τα ελαφρά επαγγελματικά.
 
Η ουσιαστικά ανεξάντλητη γκάμα εκδόσεων ενός φορτηγού και η ποικιλομορφία των εφαρμογών και χρήσεων για τις οποίες προορίζεται, είναι τόσο μεγάλη που ουσιαστικά καθιστά ανέφικτη μιας –γενικής- αξιολόγησης.
 
Για τον λόγο αυτό, ο Euro NCAP σκοπεύει να συνεργαστεί στενά τόσο με κρατικούς και διεθνείς φορείς όσο και με τους ίδιους τους κατασκευαστές οχημάτων, προκειμένου να εξελίξει σχετικές βάσεις δεδομένων, πάνω στις οποίες θα βασίζεται η αξιολόγηση των φορτηγών άνω των 3,5t., σύμφωνα πάντα με την χρήση για την οποία προορίζονται.


Ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού ασφάλειας των σύγχρονων φορτηγών είναι συνεχής αλλά, πρέπει να είναι απόλυτα σύμφωνος με τη χρήση για την οποία προορίζονται.

Ο εμπλουτισμός του εξοπλισμού ασφάλειας των σύγχρονων φορτηγών είναι συνεχής αλλά, πρέπει να είναι απόλυτα σύμφωνος με τη χρήση για την οποία προορίζονται.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »