Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά το νέο Scania Touring.

O νέος 6κύλινδρος Scania OC13 των 410 ίππων λειτουργεί με φυσικό αέριο και με βιοαέριο, ανεξάρτητα με το αν αυτό είναι σε συμπιεσμένη ή υγρή μορφή.

Το νέας γενιάς πούλμαν της Scania, διατίθεται με δύο ή τρεις άξονες και εκδόσεις μήκους 10,9, 12,1, 12,9 και 13,7 μέτρων.

Μειωμένη κατά 6% είναι η κατανάλωση του νέου Scania Touring, ο εμπρόσθιος άξονας του οποίου μπορεί να δεχθεί μεγαλύτερα φορτία κατά 500 κιλά.

Scania: Νέο Touring και κινητήρας «μπαλαντέρ»

5.066 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2021)

Με συνολικά αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά λανσάρεται το νέο Scania Touring, με τους Σουηδούς να παρουσιάζουν και τον νέο κινητήρα 13 λίτρων, ο οποίος μπορεί να λειτουργεί με φυσικό αέριο και με βιοαέριο, ανεξάρτητα με το αν αυτό θα είναι σε συμπιεσμένη ή υγρή μορφή.

Με βελτιωμένο κόκπιτ, μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης επιβατών και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση, λανσάρεται το νέας γενιάς πούλμαν της Scania, το Touring.


O νέος 6κύλινδρος Scania OC13 των 410 ίππων λειτουργεί με φυσικό αέριο και με βιοαέριο, ανεξάρτητα με το αν αυτό είναι σε συμπιεσμένη ή υγρή μορφή.

O νέος 6κύλινδρος Scania OC13 των 410 ίππων λειτουργεί με φυσικό αέριο και με βιοαέριο, ανεξάρτητα με το αν αυτό είναι σε συμπιεσμένη ή υγρή μορφή.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Αναλυτικότερα, η δυνατότητα φόρτισης του εμπρόσθιου άξονα έχει αυξηθεί κατά 500 κιλά, γεγονός που επιτρέπει την καλύτερη κατανομή βάρους, αλλά και την υψηλότερη χωρητικότητα επιβατών και αποσκευών.

Το νέας γενιάς πούλμαν της Scania, διατίθεται με δύο ή τρεις άξονες και εκδόσεις μήκους 10,9, 12,1, 12,9 και 13,7 μέτρων.

Το νέας γενιάς πούλμαν της Scania, διατίθεται με δύο ή τρεις άξονες και εκδόσεις μήκους 10,9, 12,1, 12,9 και 13,7 μέτρων.

 
Τα πρώτα διεθνή λεωφορεία βιοαερίου

Μειωμένη κατά 6% είναι η κατανάλωση του νέου Scania Touring, ο εμπρόσθιος άξονας του οποίου μπορεί να δεχθεί μεγαλύτερα φορτία κατά 500 κιλά.

Μειωμένη κατά 6% είναι η κατανάλωση του νέου Scania Touring, ο εμπρόσθιος άξονας του οποίου μπορεί να δεχθεί μεγαλύτερα φορτία κατά 500 κιλά.

 
«Θεωρούμε πως ο χώρος εργασίας του οδηγού είναι ο κορυφαίος της βιομηχανίας. Προσφέρει εξαιρετική εργονομία, ορατότητα και έλεγχο», τόνισε ο επικεφαλής του Product Management της Scania Buses & Coaches, Αke Allard. Συγκεκριμένα, με μια νέα ανάρτηση και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, το νέο Scania Touring αυξάνει τα επίπεδα άνεσης για τον οδηγό, το πλήρωμα και φυσικά τους επιβάτες. Σημαντικά πιο απλή γίνεται η δουλειά του οδηγού με την προσθήκη νέων συστημάτων ασφαλείας, όπως τα «Attention Support» και «Lane Change Collision Prevention».
 
Το πιο σημαντικό ίσως νέο για τους υποψήφιους αγοραστές του νέου Scania Touring, είναι ο περιορισμός μέχρι και κατά 6% -σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία- των επιπέδων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, κάτι που μειώνει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO). Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της βελτίωσης της απόδοσης του κινητήρα, όπως και χάρη τεχνολογιών όπως το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Active Prediction.
 
Δρομολόγιο 1.600 χλμ. για το ηλεκτρικό Scania (+vid)
 
Σημαντική είναι και η νέα υπηρεσία «Scania Flexible Maintenance», που επιτρέπει τη συνεχή παρακολούθηση των δεδομένων του οχήματος, επιτυγχάνοντας τη συντήρηση και τις επισκευές στους σωστούς χρόνους, ώστε να περιορίζονται οι ξαφνικές βλάβες που θα θέσουν το λεωφορείο εκτός «μάχης». Βολική είναι και η νέα λειτουργία «Scania Zone», μέσω της οποίας είναι δυνατές οι ρυθμίσεις του οχήματος σε πραγματικό χρόνο, όπως για παράδειγμα ο περιορισμός της ταχύτητάς του σε προκαθορισμένες ζώνες.
 

Με χωρητικότητα έως και 63 επιβατών

 
Σε πλήθος εκδόσεων λανσάρεται το νέας γενιάς πούλμαν της Scania, με δύο ή τρεις άξονες και εκδόσεις μήκους 10,9, 12,1, 12,9 και 13,7 μέτρων, το πλάτος των οποίων είναι 2,55 μέτρα και το ύψος 3,80 μέτρα. Μπορεί, επίσης να αποκτηθεί με τις εξής διαμορφώσεις θυρών: 1-1-0, 1-0-1 και 1-0-0.
 
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το θερμαινόμενο κάθισμα ISRI NTS 2, ενώ για τους έως και 66 καθήμενους επιβάτες υπάρχει η επιλογή ανάμεσα στα καθίσματα Kiel και Vega, τα οποία φέρουν και σύστημα πρόσδεσης παιδικού καθίσματος ISOFIX. Ο όγκος της μπαγκαζιέρας ποικίλει από τα 8,47 έως τα 9,32 κ.μ.
 
Αναβαθμισμένο υβριδικό Scania (+vid)
 
Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο κινητήρας των 9 λίτρων -απόδοσης 360 hp και 1.700 Nm ροπής- ο οποίος λειτουργεί με πετρέλαιο, βιοντίζελ και HVO. Από εκεί και πάνω ο κινητήρας των 13 λίτρων προσφέρεται σε εκδόσεις 370, 410, 450 και 500 ίππων, με τη ροπή να ορίζεται αντίστοιχα στα 1.900, 2.150, 2.350 και 2.550 Nm. Οι κινητήρες συνεργάζονται με το αυτοματοποιημένο 12άρι κιβώτιο (Scania Opticruise με retarder) ή εναλλακτικά με 6τάχυτο, πλήρως αυτόματο (ZF EcoLife 2).
 

Νέος κινητήρας 13 λίτρων διπλού καυσίμου

 
Η Scania τοποθετεί προαιρετικά στα πούλμαν και λεωφορεία που στηρίζονται στο υπερυψωμένο σασί (high-floor Scania K-chassis), τον νέο κινητήρα χωρητικότητας 13 λίτρων, ο οποίος μπορεί να λειτουργεί με φυσικό αέριο και με βιοαέριο, ανεξάρτητα με το αν το αέριο καύσιμο θα είναι σε συμπιεσμένη (CBG/CNG) ή υγρή μορφή (LBG/LNG), με τη σουηδική εταιρεία να προσφέρει και περισσότερες επιλογές σε ντεπόζιτα.
 
Απορριμματοφόρο υδρογόνου η Scania (+vid)
 
Αναλυτικότερα, ο νέος 6κύλινδρος Scania OC13 προσφέρει ισχύ 410 ίππων στις 1.900 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 2.000 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.100 ως τις 1.400 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα EGR και πληροί φυσικά τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6. Υπόσχεται πως αυξάνει την αυτονομία του πούλμαν και ότι μειώνει (όταν λειτουργεί με βιοαέριο) τις εκπομπές CO2 κατά 90%, σε σχέση πάντα με ένα λεωφορείο που διαθέτει πετρελαιοκινητήρα.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »