Δεν ξέρουμε αν ...ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές, αλλά στη Νορβηγία κινείται με ηλεκτρικό Scania.

H διαδρομή μήκους 1.600 χλμ. είναι η πιο σκληρή δοκιμασία στην οποία έχει υποβληθεί μέχρι στιγμής οποιοδήποτε ηλεκτρικό λεωφορείο.

Οι εννέα συστοιχίες μπαταριών των 300 kWh, προσδίδουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ., μια τιμή που οι Νορβηγοί δοκιμάζουν στην πράξη υπό αντίξοες συνθήκες.

Το ηλεκτρικό Scania λανσάρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P» και διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (310 hp) και ροπής 2.200 Nm.

Στη βασική του έκδοση, το ηλεκτρικό φορτηγό διατίθεται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ.

Σε λιγότερο από 55 λεπτά δφορτίζουν οι μπαταρίες των 165 kWh, ενώ αυτές των 300 kWh χρειάζονται σχεδόν 100 λεπτά.

Δρομολόγιο 1.600 χλμ. για το ηλεκτρικό Scania (+vid)

Στη μεγαλύτερη διαδρομή που έχει κληθεί να καλύψει μέχρι στιγμής ηλεκτρικό φορτηγό -σε ένα δρομολόγιο μήκους 1.600 χλμ. στον παγωμένο Βορά της Νορβηγίας- δοκιμάζεται το μηδενικών ρύπων φορτηγό της Scania μεταφέροντας γράμματα και δέματα.

Ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό της Scania δοκιμάζει εδώ και λίγο καιρό η νορβηγική ταχυδρομική υπηρεσία «Posten Norge», σε μία διαδρομή μήκους 1.600 χλμ. ανάμεσα στο Όσλο και στο Τρόμσο.


H διαδρομή μήκους 1.600 χλμ. είναι η πιο σκληρή δοκιμασία στην οποία έχει υποβληθεί μέχρι στιγμής οποιοδήποτε ηλεκτρικό λεωφορείο.

H διαδρομή μήκους 1.600 χλμ. είναι η πιο σκληρή δοκιμασία στην οποία έχει υποβληθεί μέχρι στιγμής οποιοδήποτε ηλεκτρικό λεωφορείο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Φέροντας μπαταρίες χωρητικότητας 300 kWh που του προσδίδουν αυτονομία περίπου 250 χλμ., το ηλεκτρικό Scania υποβάλλεται στις πιο απαιτητικές δοκιμές μέχρι σήμερα, με τη διαδρομή να αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει κλιθεί ποτέ να καλύψει κάποιο ηλεκτρικό φορτηγό. Μάλιστα, το συγκεκριμένο δρομολόγιο μόνο εύκολο δεν είναι, καθώς περιλαμβάνει δρόμους με στροφές και διάφορα βουνά.

Οι εννέα συστοιχίες μπαταριών των 300 kWh, προσδίδουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ., μια τιμή που οι Νορβηγοί δοκιμάζουν στην πράξη υπό αντίξοες συνθήκες.

Οι εννέα συστοιχίες μπαταριών των 300 kWh, προσδίδουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ., μια τιμή που οι Νορβηγοί δοκιμάζουν στην πράξη υπό αντίξοες συνθήκες.

 
Αναβαθμισμένο υβριδικό Scania (+vid)

Το ηλεκτρικό Scania λανσάρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P» και διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (310 hp) και ροπής 2.200 Nm.

Το ηλεκτρικό Scania λανσάρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P» και διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (310 hp) και ροπής 2.200 Nm.

 
Έως τώρα, το ηλεκτρικό φορτηγό δοκιμάζεται στους δρόμους της ανατολικής Νορβηγίας, σε μία διαδρομή που υπερβαίνει σε μήκος τα 250 χλμ. «Θέλουμε να δούμε αν το φορτηγό θα κρατήσει τις υποσχέσεις της Scania για την αυτονομία, να ελέγξουμε την κατανάλωση ενέργεια και το πώς θα αποδώσει στα σχεδιαζόμενα σημεία φόρτισης. Επιπλέον, ενδιαφερόμαστε για τα πραγματικά λειτουργικά κόστη», είπε σχετικά ο εκπρόσωπος Τύπου της Posten Norge, Kenneth Tjοnndal Pettersen.

Στη βασική του έκδοση, το ηλεκτρικό φορτηγό διατίθεται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ.

Στη βασική του έκδοση, το ηλεκτρικό φορτηγό διατίθεται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ.

 
Απορριμματοφόρο υδρογόνου η Scania (+vid)

Σε λιγότερο από 55 λεπτά δφορτίζουν οι μπαταρίες των 165 kWh, ενώ αυτές των 300 kWh χρειάζονται σχεδόν 100 λεπτά.

Σε λιγότερο από 55 λεπτά δφορτίζουν οι μπαταρίες των 165 kWh, ενώ αυτές των 300 kWh χρειάζονται σχεδόν 100 λεπτά.

 
Σημειώνεται, πως μόλις το ηλεκτρικό Scania προσεγγίσει το Τρόμσο, αυτό θα αποτελέσει το νέο περιβάλλον εργασίας του. Πρόκειται για μία πόλη με υποαρκτικό κλίμα που βρίσκεται στον Βορά της χώρας, έχοντας τον χειμώνα συχνά χιόνια ύψους δύο μέτρων. Συνηθίζονται θερμοκρασίες της τάξης των -10 και -20 βαθμών Κελσίου, ενώ τον Ιούλιο -τον θερμότερο μήνα του έτους- η μέση θερμοκρασία είναι λίγο κάτω από τους 13 βαθμούς!
 

Λίγα λόγια για το ηλεκτρικό Scania

 
Υπενθυμίζεται, πως το ηλεκτρικό Scania λανσάρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P» και διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (310 hp) και ροπής 2.200 Nm. Στη βασική του έκδοση, το ηλεκτρικό φορτηγό διατίθεται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ. Οι υποψήφιοι αγοραστές που θα επιλέξουν τις εννέα συστοιχίες μπαταριών των 300 kWh, θα έχουν μέγιστη αυτονομία 250 χλμ.
 
Διανομές με ηλεκτρικά φορτηγά (+vids)
 
Λιγότερο από 55 λεπτά διαρκεί η πλήρωση των μικρών μπαταριών -μέσω βύσματος CCS-σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης των 130 kW, ενώ για τις μεγάλες μπαταρίες απαιτούνται σχεδόν 100 λεπτά. Σημειώνεται, πως σε συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο ενέργειας, ENGIE, η Scania προσφέρει σε 13 ευρωπαϊκές χώρες ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, της εταιρείας EVBox.
 
Κλείνοντας, δείτε στο παρακάτω βίντεο της Posten Norge το ηλεκτρικό Scania:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement