Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά

Ένα ηλεκτρικό Scania με κυψέλες καυσίμου της Powercell Sweden και υπερκατασκευή της JOAB, έχει αναλάβει εδώ και λίγο καιρό την αποκομιδή απορριμμάτων από τους δρόμους του Γκέτεμποργκ.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται με τον ηλεκτρισμό που παράγεται στις κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο.

Απορριμματοφόρο υδρογόνου η Scania (+vid)

2.834 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2021)

Μπορεί το απορριμματοφόρο όχημα να καθαρίζει τους δρόμους της πόλης σας αλλά ρυπαίνει τον αέρα, ενώ σας «παίρνει» και τα αυτιά. Εκτός αν βρίσκεστε στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, όπου έχει αναλάβει δράση ένα υδρογονοκίνητο Scania…

Το πρώτο υδρογονοκίνητο απορριμματοφόρο όχημα της Σουηδίας, έπιασε πρόσφατα δουλειά στους δρόμους του Γκέτεμποργκ. Αποτελεί τον καρπό μιας συνεργασίας που τρέχει εδώ και 18 μήνες και στην εξέλιξή του συνεργάστηκαν η Scania, η αμαξοποιός JOAB, η εταιρεία Powercell Sweden που ειδικεύεται στις κυψέλες καυσίμου και η εταιρεία αποκομιδής σκουπιδιών και ανακύκλωσης, Renova, η οποία ανήκει σε δέκα δήμους της δυτικής Σουηδίας.


Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται με τον ηλεκτρισμό που παράγεται στις κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται με τον ηλεκτρισμό που παράγεται στις κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Αυτόνομη αποκομιδή απορριμμάτων από τη Volvo
 
Βασικό πλεονέκτημα του εν λόγω οχήματος, το οποίο θα παραλαμβάνει ανακυκλωμένα υλικά από επιχειρήσεις της πόλης, είναι πως δε θα καταστήσει καθαρότερους μόνο τους δρόμους της, αλλά και την ατμόσφαιρά της, καθώς το μόνο που εκπέμπει είναι νερό. Επιπλέον, συμβάλει στη μείωση της ηχορύπανσης, γεγονός ευεργετικό τόσο για τους κατοίκους του Γκέτεμποργκ όσο και για τους χειριστές του απορριμματοφόρου.

Εθνική Στρατηγική για την υδρογονοκίνηση!

Σημειώνεται, πως η πρόωση, η φόρτωση και η συμπύκνωση των απορριμμάτων γίνονται όλα με την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται στις κυψέλες καυσίμου. Επιπλέον, η θερμότητα που παράγεται χρησιμοποιείται στη συνέχεια για τη θέρμανση της καμπίνας.
 
Mercedes-Benz: Αυτονομία 1.000 χλμ. για το φορτηγό υδρογόνου (+vid)
 
Αξίζει να αναφερθεί πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υποστηρίζεται οικονομικά από επιχορήγηση του Σουηδικού Οργανισμού Ενέργειας. Το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας (KTH) συμμετέχει επίσης στο έργο, συνεργαζόμενο στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για σύγκριση με άλλους εναλλακτικούς κινητήρες και καύσιμα οχημάτων.
 
Σας αφήνουμε με το σχετικό βίντεο της Scania:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »