Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ντεμπούτο για τα διεθνή δρομολόγια με λεωφορεία που καίνε βιοαέριο (biogas). Στη φωτό το μοντέλο της Scania να γεμίζει καύσιμο σε σταθμό της Gasum.

Το Iveco Crossway CNG έχει τοποθετηθεί από την FlixBus στη γραμμή Αμστερνταμ – Βρυξέλλες, μήκους 415 χλμ.

Στη Scania, η FlixBus ανέθεσε τη γραμμή Στοκχόλμη – Όσλο, με το λεωφορείο να υπόσχεται χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 75%.

Τα λεωφορεία της Scania καίνε υγροποιημένο βιοαέριο (LBG).

Το Crossway CNG της Iveco φέρει 4 ντεπόζιτα των 315 λτ. (1.260 λτ. συνολικά) πεπιεσμένου φυσικού αερίου (Bio-CNG) και προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 600 χλμ.

Το λεωφορείο της Iveco των 13 μέτρων μπορεί να μεταφέρει 44 καθήμενους επιβάτες και εξοπλίζεται με τον κινητήρα φυσικού αερίου CURSOR 9 CNG των 360 ίππων

Scania & Iveco: Τα πρώτα διεθνή λεωφορεία βιοαερίου

6.470 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2021)

Διεθνή δρομολόγια μεταξύ Σουηδίας - Νορβηγίας και Ολλανδίας - Βελγίου, λανσάρει η εταιρεία συγκοινωνιών FlixBus, χρησιμοποιώντας τα πρώτα λεωφορεία βιοαερίου των Scania και Iveco, τα οποία εκπέμπουν 75% λιγότερους ρύπους CO2.

Από σήμερα, 1η Ιουλίου 2021, η εταιρεία συγκοινωνιών «FlixMobility» λανσάρει τα πρώτα διεθνή δρομολόγια με λεωφορεία που καίνε βιοαέριο (biogas), ένα καύσιμο πιο φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς τα λεωφορεία που το χρησιμοποιούν, εκπέμπουν περίπου 75% λιγότερους ρύπους CO2, σε σχέση με τα αντίστοιχα diesel


Το Iveco Crossway CNG έχει τοποθετηθεί από την FlixBus στη γραμμή Αμστερνταμ – Βρυξέλλες, μήκους 415 χλμ.

Το Iveco Crossway CNG έχει τοποθετηθεί από την FlixBus στη γραμμή Αμστερνταμ – Βρυξέλλες, μήκους 415 χλμ.

Kοινοποίησε το »

Συγκεκριμένα, τα λεωφορεία που κινούνται μεταξύ Αμστερνταμ και Βρυξελλών τροφοδοτούνται από πεπιεσμένο φυσικό αέριο (Bio-CNG) και παράγονται από την Iveco. Επιπλέον, της Scania είναι τα λεωφορεία που καίνε υγροποιημένο βιοαέριο (LBG) και τα οποία πραγματοποιούν το δρομολόγιο μεταξύ Στοκχόλμης και Όσλο. Μάλιστα, για να διασφαλιστεί ότι αυτά τα λεωφορεία τροφοδοτούνται μόνο από φιλικό προς το κλίμα βιοαέριο, η FlixBus συνεργάζεται με τις παρόχους φυσικού αερίου, OG (OrangeGas) και Gasum.
 

Στη Scania, η FlixBus ανέθεσε τη γραμμή Στοκχόλμη – Όσλο, με το λεωφορείο να υπόσχεται χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 75%.

Στη Scania, η FlixBus ανέθεσε τη γραμμή Στοκχόλμη – Όσλο, με το λεωφορείο να υπόσχεται χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 75%.

Τα οφέλη του βιοαερίου

Στην ανακοίνωσή της η Scania τονίζει, πως το βιοαέριο χρησιμοποιείται επί του παρόντος σε συμπιεσμένη μορφή κυρίως από αστικά λεωφορεία, αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα διανομών, αλλά μέχρι στιγμής ήταν λιγότερο ανταγωνιστικό για τα βαριά οχήματα μεγάλων αποστάσεων. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί για την ψύξη του βιοαερίου σε περίπου μείον 160 βαθμούς Κελσίου, έτσι ώστε να γίνει υγρό και συνεπώς να διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Αυτό ανοίγει τη δυνατότητα χρήσης του φυσικού αερίου, μεταξύ άλλων, για βαριές μεταφορές, τόσο από την ξηρά όσο και από τη θάλασσα. 

Τα λεωφορεία της Scania καίνε υγροποιημένο βιοαέριο (LBG).

Τα λεωφορεία της Scania καίνε υγροποιημένο βιοαέριο (LBG).

Τα οφέλη του υγρού βιοαερίου είναι πολλά, καθώς είναι ένα καύσιμο χωρίς ορυκτά, ανανεώσιμο και τοπικά παραγόμενο, το οποίο μειώνει τις εκπομπές. Με τη μετάβαση σε τοπικά παραγόμενο υγρό βιοαέριο ως καύσιμο σε φορτηγά μεγάλων αποστάσεων ή λεωφορεία, οι φορείς εκμετάλλευσης μειώνουν τόσο τις δικές τους όσο και τις κλιματικές επιπτώσεις τους κατά περισσότερο από 90%. Η ποιότητα του αέρα γενικά επηρεάζεται επίσης θετικά από τις μειωμένες εκπομπές σωματιδίων και οξειδίων του αζώτου (NOx), και τα πιο αθόρυβα οχήματα ωφελούν τόσο τους οδηγούς όσο και τους επιβάτες και την κοινωνία γενικότερα. 
Σημειώνεται, πως ήδη σήμερα, το 17% του ευρωπαϊκού δικτύου φυσικού αερίου είναι βιοαέριο και αυξάνεται ραγδαία, συμβάλλοντας ενεργά στη μείωση των εκπομπών CO2. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Scania, στο δίκτυο αερίου οχημάτων της Σουηδίας, το μερίδιο βιοαερίου φτάνει στο 95%.

Το Crossway CNG της Iveco φέρει 4 ντεπόζιτα των 315 λτ. (1.260 λτ. συνολικά) πεπιεσμένου φυσικού αερίου (Bio-CNG) και προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 600 χλμ.

Το Crossway CNG της Iveco φέρει 4 ντεπόζιτα των 315 λτ. (1.260 λτ. συνολικά) πεπιεσμένου φυσικού αερίου (Bio-CNG) και προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 600 χλμ.

 

Με αυτονομία άνω των 600 χλμ.


Το λεωφορείο της Iveco των 13 μέτρων μπορεί να μεταφέρει 44 καθήμενους επιβάτες και εξοπλίζεται με τον κινητήρα φυσικού αερίου CURSOR 9 CNG των 360 ίππων

Το λεωφορείο της Iveco των 13 μέτρων μπορεί να μεταφέρει 44 καθήμενους επιβάτες και εξοπλίζεται με τον κινητήρα φυσικού αερίου CURSOR 9 CNG των 360 ίππων

Όσον αφορά στην Iveco -η οποία είναι ηγέτιδα δύναμη στο CNG με πάνω από 1.000 πωλήσεις σχετικών λεωφορείων μόνο μέσα στο 2020- η FlixBus επέλεξε το 2αξονικό μοντέλο των 13 μέτρων, το οποίο φέροντας 4 ντεπόζιτα των 315 λτ. (1.260 λτ. συνολικά) προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 600 χλμ., κάτι που σημαίνει πως το δρομολόγιο μήκους 415 χλμ. μεταξύ Ολλανδίας και Βελγίου, δεν του προκαλεί κανένα απολύτως πρόβλημα. 
Το λεωφορείο Crossway CNG της Iveco εξοπλίζεται με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα φυσικού αερίου CURSOR 9 CNG, ο οποίος αποδίδει 360 ίππους ισχύος και μπορεί να λειτουργήσει και με βιομεθάνιο που παράγεται από οργανικά απόβλητα. Μπορεί να μεταφέρει 44 καθήμενους επιβάτες, έχει περιορισμένο ύψος (3.455 χλστ.), φέρει δύο πόρτες πλάτους 1.200 χλστ. και διαθέτει μια μπαγκαζιέρα όγκους 5,1 κ.μ.
 

Kοινοποίησε το »