Έντονη ήταν η αντίδραση της ΓΣΕΕ και του Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, στην τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών.

Αντιδράσεις για την τροπολογία στα λεωφορεία

Έντονη ήταν η αντίδραση της ΓΣΕΕ και του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, στην τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών που αφορά τα λεωφορεία.

 
Έντονη ήταν η αντίδραση της ΓΣΕΕ και του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, στην τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Ανώνυμη Εταιρεία (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.), του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Ανώνυμη Εταιρεία (Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε.) και των Κοινών Ταμείων Είσπραξης Λεωφορείων Ανωνύμων Εταιρείων (Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε.)», που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια.
 
Σύμφωνα με την παράγραφο 3 της τροπολογίας προβλέπεται ότι στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ επιτρέπεται να εκτελούνται αστικά και υπεραστικά δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ Α.Ε. ή από τους ΟΤΑ α και β βαθμού ή από οδικό μεταφορέα επιβατών, ενώ με την ίδια τροπολογία τα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι υποχρεωμένα να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεματικής αλλά και συστήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου συμβατά με τα αντίστοιχα συστήματα του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ εντός τεσσάρων μηνών από τη δημοσίευση του νόμου.
 
Τόσο η ΓΣΕΕ, όσο και το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΑ με ανακοινώσεις που εξέδωσαν τόνισαν πως μέσω αυτής της τροπολογίας ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών τόσο της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης, ζητώντας την απόσυρσή της. Μάλιστα οι εργαζόμενοι στη συμπρωτεύουσα αποφάσισαν να προχωρούν σήμερα (4/10) σε 24ώαρη απεργία, ενώ χθες προχώρησαν σε στάση εργασίας.
 
Από τη μεριά του ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε πως με την τροπολογία υλοποιείται ο ενιαίος σχεδιασμός για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες και ξεκαθάρισε ότι σε καμία περίπτωση η ρύθμιση προβλέπει «ιδιωτικοποίηση».

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ