Με βάση την φιλοσοφία «DAF Transport Efficiency», οι νέοι PACCA MX κινητήρες των CF & XF έχουν σημαντικές τροποποιήσεις στον υπερσυμπιεστή, το σύστημα διαχείρισης καυσαερίων EGR, τη λειτουργία και τη δομή των βαλβίδων, τα υλικά κατασκευής του θαλάμου καύσης και των πιστονιών, ενώ ενισχυμένη είναι η πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Παράλληλα, οι επεμβάσεις στις διάφορες αντλίες (του συστήματος διεύθυνσης κ.ο.κ.) έχουν ενισχύσει την αποδοτικότητα τους με σαφή μείωση των απαιτήσεων σε ενέργεια. Επίσης οι νέοι MX-11 και MX-13 επιδεικνύουν αυξημένα αποθέματα ροπής και μάλιστα από ακόμη πιο χαμηλές στροφές λειτουργίας, όπως ο MX-13 που αποδίδει 530 ίππους και 2.600 Nm.
Σαφείς βελτίωση στη μετάδοση της κίνησης
Ένας από τους τομείς που έχει δεχθεί σημαντικές τροποποιήσεις αναφορικά με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης είναι οι κινητήριοι άξονες, που πλέον επιτρέπουν την κίνηση σε ταχύτητες 85χλμ./ώρα με τον κινητήρα να λειτουργεί στο φάσμα των 1.000 – 1.040 σ.α.λ.!
Την ίδια στιγμή, ανασχεδιασμένο είναι το αυτόματο κιβώτιο «TraXon» που θα είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων των CF & XF με 12 σχέσεις ή προαιρετικά με 16.
Η νέα γενιά του TraXon προσφέρει ταχύτερες και πιο ομαλές εναλλαγές των σχέσεων συμβάλλοντας στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Ισχυρότερα μηχανόφρενα και service ανά 200.000 χλμ.
Ηισχύς του PACCAR Engine Brake για τον MX-11 έχει αυξηθεί από τα 320 kW στα 340 kW (κατά 20% μεταξύ των 1.000 – 1.500 σ.α.λ.). Αντίστοιχα, στον MX-13 ανέρχεται στα 360 kW (+30% μεταξύ των 1.200 – 1.500 σ.α.λ.).
Επίσης, ένα σημαντικό στοιχείο που περιορίζει το κόστος συντήρησης είναι η μείωση της συχνότητας μεταξύ των διαστημάτων των service. Συγκεκριμένα, τα διαστήματα μεταξύ των service έχουν αυξηθεί από τα 150.000 χλμ. στα 200.000 χλμ. ενώ, παρά τις σημαντικά μικρότερες διαστάσεις του, το νέο EAS απαιτεί πλέον καθαρισμό κάθε 500.000 χλμ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr