Συντήρηση PRO diesel οχημάτων. Η βίβλος.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, ωστόσο οι απορίες γύρω από την αξιοπιστία τους εξακολουθούν να υφίστανται. Με βασικότερη την εξής μια: βγάζουν βλάβες ή όχι;
Με τα οχήματα που κινούνται με βενζίνη και diesel είμαστε εξοικειωμένοι εδώ και αρκετά χρόνια. Και παρόλο που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποτελούν πλέον κάτι το καινούργιο ή το πρωτότυπο στην καθημερινότητά μας, εντούτοις αρκετοί είναι εκείνοι που ακόμα προσεγγίζουν επιφυλακτικά τη νέα τεχνολογία, δίχως να έχουν γνώσεις πάνω σε καίρια ζητήματα, όπως π.χ. η αξιοπιστία τους ύστερα από μια πενταετία. Με δεδομένο, εξάλλου, πως οι αγγελίες για μεταχειρισμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα αυξάνονται διαρκώς, είναι λογικό κι επόμενο πολύς κόσμος νΆ αναρωτιέται πόσο πιθανό είναι να παρουσιάσουν τυχόν προβλήματα.
Έτσι, όπως σε ένα συμβατικό μοντέλο θα εστιάζαμε στον κινητήρα, έτσι κι εδώ είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε σοβαρά υπόψη το αντίστοιχο κομβικό κομμάτι, δηλαδή την μπαταρία. Αυτό, γιατί η χωρητικότητα της μπαταρίας, μέσα από το πέρασμα των χρόνων, είναι δεδομένο πως θα αρχίσει να φθίνει, ως απόρροια των κύκλων φόρτισης και αποφόρτισης, με την πτώση στην απόδοσή της να αγγίζει το 2 % ανά έτος - πράγμα που μεταφράζεται σε 20 % μέσα στη δεκαετία.
Ως φυσικό επακόλουθο, συνεπώς, θα μειωθεί ακολούθως η αυτονομία του οχήματος, πράγμα που θα οδηγήσει σε ανάγκη για πιο συχνή φόρτιση.
Γενικά μιλώντας, πάντως, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σπάνια θα εμφανίσουν προβλήματα αξιοπιστίας στα μηχανολογικά τους εξαρτήματα. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, αποδείχτηκε περίτρανα ύστερα από τις δοκιμές μακράς διάρκειας που πραγματοποίησε το δημοφιλές γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτων, Auto Bild, πάνω σε ένα Renault Zoe, με το γαλλικό μοντέλο να μην εμφανίζει προβλήματα ούτε με το σύστημα φόρτισης ούτε με τον ηλεκτροκινητήρα του.
Αντίστοιχα, σε δοκιμές που αφορούσαν σε μια BMW i3 στα 100.000 χλμ., οι βλάβες που προέκυψαν σχετίζονταν με τα μπουζί του κινητήρα βενζίνης – που λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος – και στα ελαττωματικά καλώδια φόρτισης. Την ίδια ώρα δε, η χωρητικότητα της μπαταρίας της στην 5ετία είχε μειωθεί στο 82 %
Όσον αφορά στα αυτοκίνητα Tesla, τέλος, οι όποιες ζημιές εδώ δε σχετίζονταν με το σύστημα κίνησης, αλλά με το αμάξωμα και την ποιότητα της κατασκευής του, όπως π.χ. τα προβλήματα στο άνοιγμα των θυρών, η εισροή νερού στο εσωτερικό, τα άσχημα διάκενα στο εξωτερικό και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι στην καμπίνα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr