Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το χαμηλό κέντρο βάρους επιτρέπει στο Maxus T90 EV να κινηθεί γρήγορα και ευέλικτα αν και τα φρένα δεν ικανοποιούν απόλυτα σε αίσθηση.

Το χαμηλό κέντρο βάρους επιτρέπει στο Maxus T90 EV να κινηθεί γρήγορα και ευέλικτα αν και τα φρένα δεν ικανοποιούν απόλυτα σε αίσθηση.

Παρά τα 5,36m του αμαξώματος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά το T90 EV αρκετά ευέλικτο και άνετο ενώ οι έντονες αντιδράσεις του αμαξώματος εμφανίζονται προοδευτικά.

Παρά τα 5,36m του αμαξώματος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά το T90 EV αρκετά ευέλικτο και άνετο ενώ οι έντονες αντιδράσεις του αμαξώματος εμφανίζονται προοδευτικά.

Με αυτονομία έως και 471km εντός της πόλης, το T90 EV μπορεί να καλύψει το σύνολο σχεδόν των καθημερινών δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό / τεχνικό κλάδο.

Με αυτονομία έως και 471km εντός της πόλης, το T90 EV μπορεί να καλύψει το σύνολο σχεδόν των καθημερινών δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό / τεχνικό κλάδο.

Το στόμιο φόρτισης βρίσκεται εκεί που θα ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ και σε παροχές έως και 80kW (DC) το T90 EV θα φορτίσει ως το 80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά.

Το στόμιο φόρτισης βρίσκεται εκεί που θα ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ και σε παροχές έως και 80kW (DC) το T90 EV θα φορτίσει ως το 80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά.

Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός ελέγχει τη γραμμή μετάδοσης της κίνησης.

Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός ελέγχει τη γραμμή μετάδοσης της κίνησης.

Η έδραση της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο σκάλας, έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος στα 187mm.

Η έδραση της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο σκάλας, έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος στα 187mm.

  • Το χαμηλό κέντρο βάρους επιτρέπει στο Maxus T90 EV να κινηθεί γρήγορα και ευέλικτα αν και τα φρένα δεν ικανοποιούν απόλυτα σε αίσθηση.
  • Παρά τα 5,36m του αμαξώματος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά το T90 EV αρκετά ευέλικτο και άνετο ενώ οι έντονες αντιδράσεις του αμαξώματος εμφανίζονται προοδευτικά.
  • Με αυτονομία έως και 471km εντός της πόλης, το T90 EV μπορεί να καλύψει το σύνολο σχεδόν των καθημερινών δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό / τεχνικό κλάδο.
  • Το στόμιο φόρτισης βρίσκεται εκεί που θα ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ και σε παροχές έως και 80kW (DC) το T90 EV θα φορτίσει ως το 80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά.
  • Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός ελέγχει τη γραμμή μετάδοσης της κίνησης.
  • Η έδραση της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο σκάλας, έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος στα 187mm.

Προβλέψιμο και άνετο στον δρόμο αλλά χωρίς τετρακίνηση

108.003 Επισκέψεις στο άρθρο

 


Παρά τα 5,36m του αμαξώματος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά το T90 EV αρκετά ευέλικτο και άνετο ενώ οι έντονες αντιδράσεις του αμαξώματος εμφανίζονται προοδευτικά.

Παρά τα 5,36m του αμαξώματος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά το T90 EV αρκετά ευέλικτο και άνετο ενώ οι έντονες αντιδράσεις του αμαξώματος εμφανίζονται προοδευτικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Η ενσωμάτωση ενός ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης σε ένα Pick-Up έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει αναγκάσει τη Maxus να μεταφέρει την –μεγάλη- μπαταρία των 88,55kWh κάτω από αυτό με αποτέλεσμα να εκτός του ότι είναι σχεδόν άμεσα ορατή από τις πλευρές του οχήματος, μειώνει την απόσταση του από το έδαφος στα 187mm, όταν η πλειοψηφία του ανταγωνισμού έχει να επιδείξει από 220mm και πάνω (233mm στο Ranger Raptor). 

Με αυτονομία έως και 471km εντός της πόλης, το T90 EV μπορεί να καλύψει το σύνολο σχεδόν των καθημερινών δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό / τεχνικό κλάδο.

Με αυτονομία έως και 471km εντός της πόλης, το T90 EV μπορεί να καλύψει το σύνολο σχεδόν των καθημερινών δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό / τεχνικό κλάδο.

Οι γωνίες προσέγγισης / αναχώρησης (27 & 24 μοίρες αντίστοιχα) δεν είναι καθόλου κακές για τα δεδομένα των Pick-Up, με μια ωστόσο σημαντική υποσημείωση. Το Τ90 EV προσφέρεται μόνο ως 4x2 (προς το παρόν τουλάχιστον) και αυτό μειώνει δραστικά την ικανότητα εκτός δρόμου κίνησης, παρά το γεγονός ότι στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το σύστημα Hill Descent Control, μια λειτουργία που συνήθως είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε εκτός δρόμου κατωφέρειες.
 

Το στόμιο φόρτισης βρίσκεται εκεί που θα ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ και σε παροχές έως και 80kW (DC) το T90 EV θα φορτίσει ως το 80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά.

Το στόμιο φόρτισης βρίσκεται εκεί που θα ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ και σε παροχές έως και 80kW (DC) το T90 EV θα φορτίσει ως το 80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά.

Με ισχύ 177hp και λειτουργίες «Eco» & «Power»
 

Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός ελέγχει τη γραμμή μετάδοσης της κίνησης.

Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός ελέγχει τη γραμμή μετάδοσης της κίνησης.

Ο οδηγός θα εκκινήσει τον κινητήρα μέσω ενός διακόπτη (στη θέση όπου θα βρίσκονταν η μίζα) και μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη μπορεί να επιλέξει τη νεκρά (N), την όπισθεν ( R ) ή τη μοναδική σχέση (D) του κιβωτίου. Παράλληλα, έχει στη διάθεση του τρεις επιλογές λειτουργίας του κινητήρα. Τη «Normal» με την οποία εκκινεί το όχημα, την «Eco» και την «Power», τις οποίες μπορεί να επιλέξει από τους σχετικούς διακόπτες.
 

Η έδραση της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο σκάλας, έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος στα 187mm.

Η έδραση της μπαταρίας κάτω από το πλαίσιο σκάλας, έχει μειώσει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος στα 187mm.

Στην πράξη, ο ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 177hp και 310Nm ροπής, δεν… βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο μπορεί να προσφέρει αρκετά έντονες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Φυσικά, για την έντονη επιτάχυνση ή την εκκίνηση με πλήρες φορτίο, ο οδηγός θα πρέπει να επιλέξει την λειτουργία «Power», η οποία ωστόσο δεν μεταβάλλει… δραστικά την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα.
 
Στον δρόμο το Maxus T90 EV θα κερδίσει τις εντυπώσεις με την καλή ποιότητα κύλισης, ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας τόσο χαμηλά, έχει σαφή πλεονεκτήματα στην ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου. Ωστόσο, ο σύστημα διεύθυνσης, αν και ξεκούραστο εντός της πόλης, δεν προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή πληροφόρηση ενώ και οι αναρτήσεις θα αφήσουν έντονους κραδασμούς να περάσουν εντός της καμπίνας.
 
Ωστόσο σε γενικές γραμμές, το –απολαυστικά- αθόρυβο για τα δεδομένα της κατηγορίας του, Maxus T90 EV, θα επιτρέψει στον οδηγό να κινηθεί ακόμη και με ένα πεντάλ χάρη στο –μη ελεγχόμενο από τον ίδιο- σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Τέλος τα φρένα είναι μεν ισχυρά αλλά με όχι την καλύτερη δυνατή αίσθηση.
 
Με αυτονομία 471km!
 
Η απουσία συστήματος τετρακίνησης είναι σαφές πως έχει και κάποια οφέλη στην περίπτωση του Maxus T90 EV. Εφοδιασμένο με μια μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 88,55kWh, το Τ90 είναι σε θέση να κινηθεί για περισσότερα από 300km (334km) σε συνδυασμένο κύκλο κίνησης ενώ, η μέγιστη αυτονομία του εντός αστικού περιβάλλοντος μπορεί να ανέλθει έως και στα 471km σύμφωνα με τον κατασκευαστή!
 
Παράλληλα, σε παροχές DC με ισχύ έως και 80kW, για τη φόρτιση της μπαταρίας έως στο 80% απαιτούνται μόλις 45 λεπτά της ώρας.
 

Σελίδα 11η δοκιμή: Νέο Maxus T90 EV. To 1o ePick-Up είναι εδώ!
Σελίδα 2Μεγάλοι χώροι, προσεγμένη κατασκευή, πλήρης εξοπλισμός
Σελίδα 3Προβλέψιμο και άνετο στον δρόμο αλλά χωρίς τετρακίνηση
Σελίδα 4Η πρωτοπορία έχει και σαφές πλεονέκτημα
 Σχετικές ειδήσεις