Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΙΑΑ 2019, η Continental παρουσίασε πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες για τα ελαστικά.

Χάρη σε ειδικούς αισθητήρες, η τεχνολογία «Conti C.A.R.E.» είναι σε θέση να ελέγχει συνεχώς την θερμοκρασία, τη φθορά ή τη θερμοκρασία του ελαστικού…

… ενώ μια ειδική βαλβίδα επιτρέπει την αυτόματη διόρθωση της πίεσης στο ελαστικό που έχει πρόβλημα.

Φυσικά, τα δεδομένα σχετικά με την κατάσταση του εκάστοτε ελαστικού, μπορούν να αποσταλούν σε πραγματικό χρόνο στους ενδιαφερόμενους.

Ελαστικό που «φουσκώνει» μόνο του!

4.225 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2019)

Στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ 2019), η εταιρεία Continental παρουσίασε τη τεχνολογία «Conti C.A.R.E.» που επιτρέπει σε ένα ελαστικό να αυξομειώνει την πίεση στο εσωτερικό του αυτόματα.

Μια από τις πιο εντυπωσιακές νέες τεχνολογίες για τον κλάδο των ελαστικών που παρουσιάστηκαν στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ 2019), παρουσιάστηκε από την Continental.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η μειωμένη πίεση σε ένα ελαστικά κατά 7,5 psi είναι ικανή να οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 2,8% ενώ, το 25% των οχημάτων, διαθέτει κάποιο ή κάποια ελαστικά που δεν έχουν τη σωστή πίεση στο εσωτερικό τους.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει το εν λόγω πρόβλημα, η εταιρεία Continental παρουσίασε μια νέα τεχνολογία με την ονομασία «Conti C.A.R.E.» (Connected, Autonomous, Reliable, Electrified) που επιτρέπει στο ελαστικό να ρυθμίζει την πίεση στο εσωτερικό του ακόμη και καθοδόν, διασφαλίζοντας την διατήρηση του σε βέλτιστη κατάσταση καθόλη τη διάρκεια της ζωής του.
Μέσω ενός συστήματος ειδικών αισθητήρων εντός της δομής του ελαστικού με την ονομασία «ContiSense»,  το σύστημα «Conti C.A.R.E.» είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται το επίπεδο της φθοράς, τις μεταβολές στην πίεση καθώς και τη θερμοκρασία του .
Προκειμένου να ρυθμίζει την πίεση, η Continental κάνει χρήση μιας φυγοκεντρικής βαλβίδας που εδράζεται εντός του τροχού. Μέσω αυτής, το ελαστικό μπορεί ουσιαστικά να αυξήσει την πίεση το αέρα στο εσωτερικό του με βάση τις προδιαγραφές του.
Παράλληλα, είναι σε θέση να αποστέλλει δεδομένα αναφορικά με την κατάσταση του κάθε ελαστικού ξεχωριστά π.χ. στους διαχειριστές στόλων οχημάτων, μέσω του συστήματος «ContiConnect Live» και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η εταιρεία, η αυτόματη αυτή λειτουργία ρύθμισης της πίεσης στο εσωτερικό, από το ίδιο το ελαστικό, θα είναι πολύ χρήσιμη στα μελλοντικά –αυτόνομα κινούμενα οχήματα- όπου δεν θα υπάρχει οδηγός για να ελέγχει τις ενδείξεις του συστήματος ελέγχου πίεσης των ελαστικών, που ήδη διατίθεται στα περισσότερα από τα οχήματα που κυκλοφορούν.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως η Continental παρουσίασε αρκετές ακόμη τεχνολογικές καινοτομίες όπως το σύστημα «PressureBoost» που είναι σε θέση να αυξήσει άμεσα την πίεση στο εσωτερικό ενός ελαστικού ή το πρωτότυπο σύστημα «SilentWheel» που ουσιαστικά αφορά σε μια ειδικά τροποποιημένη ζάντα που είναι σε θέση να μειώνει δραστικά τους κραδασμούς κατά την κύλιση της, αυξάνοντας θεαματικά το επίπεδο άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβάτες.