Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με πολυσχιδές έργο, σε διάφορους κλάδους. Εστιάζει στην ασφάλεια. Διαθέτει ιδιόκτητο στόλο που υπερβαίνει τα 600 οχήματα & 486 εταιρικά αυτοκίνητα.

Ελλάκτωρ, ελληνική εταιρεία, κολοσσός!

7.077 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2021)

Αφορά μία ελληνική εταιρεία με διεθνή ρόλο! Πρωταγωνιστεί στους κλάδους της κατασκευής, των παραχωρήσεων, του περιβάλλοντος, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ανάπτυξης ακινήτων. Διαθέτει ιδιόκτητο στόλο που υπερβαίνει τα 600 οχήματα & 486 εταιρικά αυτοκίνητα. Κάνει focus στην ασφάλεια των ανθρώπων στην εργασία και στον δρόμο. Αναμένει την επέκταση των σχετικών υποδομών για να αξιοποιήσει τα οφέλη εξοικονόμησης της νέας εποχής της ηλεκτροκίνησης.

Στα πλαίσια των άρθρων του Autotriti Επαγγελματικά με κορυφαίες στον κλάδο τους εταιρείες, οι οποίες διαθέτουν Στόλο οχημάτων, επικοινωνήσαμε με την Ελλάκτωρ και μιλήσαμε με την κυρία Αναστασία Βιτάνη, Υπεύθυνη Γραφείου Προμηθειών Τμήματος Εξοπλισμού της εταιρείας. Θέμα μας το αντικείμενο εργασιών, ο στόλος οχημάτων και η ασφάλεια στην εργασία και στις μεταφορές. Ας δούμε τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε.
 
Καλοσυντηρημένα Οχήματα & πολιτικές ασφάλειας!
 
Τι εταιρικό στόλο οχημάτων διαθέτετε για το πολυσχιδές έργο σας;
Διαθέτουμε 276  oχήματα Pick-ups που είναι Toyota Hilux, Nissan Navara και Ford Ranger, 126 LCV σε μοντέλα Volkswagen Caddy και Ford Connect τα οποία χρησιμοποιούνται π.χ. στην Αττική Οδό και την Εγνατία Οδό και 207 HCV (βαριά) οχήματα
 
Είναι ιδιόκτητος στόλος ή leasing; 
Ο στόλος είναι ιδιόκτητος αλλά έχουμε και 486 οχήματα σε leasing από τις εταιρίες Hertz και Avis, κυρίως μικρότερου μεγέθους και χωρίζονται σε 3 κατηγορίες. Χρησιμοποιούμε λοιπόν Hyundai I20, Opel Corsa και Dacia Duster, ενώ τα υψηλόβαθμα στελέχη χρησιμοποιούν Opel Tiguan και QS Qashqai.

Διαθέτει ιδιόκτητο στόλο οχημάτων. Pick-ups, LCV, HCV και εταιρικά επιβατικά αυτοκίνητα για επαγγελματική χρήση.Διαθέτει ιδιόκτητο στόλο οχημάτων. Pick-ups, LCV, HCV και εταιρικά επιβατικά αυτοκίνητα για επαγγελματική χρήση.


Έχετε συμπεριλάβει ή υπάρχει σχέδιο επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση;
Δεν το κυνηγάμε επισταμένα είναι η αλήθεια παρότι η λογική λύση είναι να εισέλθουμε στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, καθώς είναι πιο οικονομική λύση και καλύτερη για το περιβάλλον. Προς στιγμήν δεν υπάρχει σαφές πλάνο λόγω υποδομών, κυρίως γιατί δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης. Αναμένουμε εξελίξεις για να κινηθούμε και μείς σε αυτή την κατεύθυνση.


Σημαντικότητα και focus που δίνει ο σχεδιασμός της εταιρείας σας ως προς την ασφάλεια; Ασφάλεια στον χώρο εργασίας και κυρίως ασφάλεια στις οδικές μεταφορές.
Η ανθρώπινη ζωή είναι πολύ σημαντική για εμάς! Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια στις μεταφορές μα και στον χώρο εργασίας. Με αυτό το κομμάτι ασχολούνται οι υπερ-εργολάβοι μας οι οποίοι φροντίζουν να τηρούνται όλοι οι σχετικοί κανονισμοί (έλεγχος φορτίων, δεσίματα κτλ) και να γίνεται ότι είναι απαραίτητο.

Αν για κάποιο λόγο δεν είναι όλα στο επίπεδο ασφάλειας που επιβάλλεται να είναι, απλά δεν γίνεται π.χ. η μεταφορά. Επιπρόσθετα γίνονται συνεχείς ενημερώσεις και σεμινάρια σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς σχετικά με την ασφάλεια και την οικονομική οδήγηση. Επίσης πραγματοποιούνται τακτικότατες συντηρήσεις των οχημάτων και όλα τα παραπάνω αφορούν και τα leasing οχήματα. Η ανθρώπινη ζωή είναι προφανώς πολύ σημαντική για εμάς.


Έχετε στοιχεία για τα χιλιόμετρα των μεταφορών σας κατα την διάρκεια της πανδημίας;
Κατά την διάρκεια της πανδημίας είχαμε μείωση των χιλιομέτρων που διένυσαν τα οχήματα μας και αυτό λόγω του γεγονότος πως είχαμε μείωση ή και παύση σε κάποιες περιπτώσεις, των εργασιών.

Επιλέγουμε σχολαστικά, προμηθευόμαστε επώνυμα brands ελαστικών!

Όσον αφορά τα ελαστικά των οχημάτων τους (τα οποία όλοι γνωρίζουμε πως η καλή τους κατάσταση ή η έγκαιρη αντικατάσταση τους, συμβάλλει καίρια στην οδική ασφάλεια όλων), ανέφερε τα εξής:
 
Ποια τα κριτήρια επιλογής τους; (επιδόσεις ασφάλειας π.χ. μέτρα ακινητοποίησης - φρενάρισμα, Brand Name, τιμή,  χαρακτηριστικά εξοικονόμησης όπως χιλιομετρική απόδοση, χαμηλότερη αντίσταση τριβής).
Είναι ένας συνδυασμός κριτηρίων. Πάντως τα ελαστικά είναι πάντα επώνυμα γιατί αυτό εξασφαλίζει αυτόματα ένα επίπεδο ποιότητας. Γινεται και έλεγχος από το συνεργείο μας για ενδεχόμενες φθορές στα ήδη υπάρχοντα ελαστικά, εξετάζονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, γίνεται έρευνα αγοράς σε σχέση με τις τιμές, γίνεται δηλαδή ένας σχολαστικός τεχνο-οικονομικός έλεγχος για να καταλήξουμε στην επιλογή μας.

Συνήθως χρησιμοποιούμε premium
 ελαστικά των μαρκών  Goodyear και Bridgestone οι οποίες έχουν ελαστικά με μεγαλύτερη διάρκεια, ανθεκτικότητα και καλύτερη οδική συμπεριφορά (π.χ. στα φρεναρίσματα).

Η απόφαση επιλογής τους γίνεται κεντρικά (από το management); Υπάρχει εμπλοκή  στην τελική λήψη της απόφασης επιλογής και των επαγγελματιών οδηγών σας  οι οποίοι ουσιαστικά κινούνται-ζουν καθημερινά με αυτά;
Η τελική απόφαση λαμβάνεται μεν κεντρικά αλλά οι προτάσεις έρχονται από τους υπεύθυνους του στόλου. Οι οδηγοί με την σειρά τους μεταφέρουν τις εμπειρίες τους στους υπεύθυνους του στόλου, όπως και οι συνεργάτες μας σε εργοτάξια κτλ. Θα μπορούσαμε να πούμε πως η διοίκηση ασχολείται περισσότερο με το οικονομικό κομμάτι και ο στόλος με το τεχνικό.

Κάθε πότε (ή κάθε πόσα χλμ) προχωράτε σε αντικατάσταση τους;
Αυτό έχει να κάνει με την χρήση τους, αλλά ποτέ δεν ξεπερνούν τα 3 χρόνια. Παρόλ` αυτά γίνονται τακτικά έλεγχοι για τυχόν φθορές που μπορεί να αλλάξουν τον κανόνα.

Πως ενημερώνεστε για τις διαθέσιμες επιλογές (ελαστικών) που πληρούν τα  κριτήρια σας;
Από τους συνεργάτες μας σε αυτό τον τομέα, δηλαδή τις εταιρείες ελαστικών, τους προμηθευτές μας δηλαδή. Εμείς από την μεριά μας ζητάμε τακτικά ενημέρωση προϊόντων και οικονομικές προσφορές.
 
Έρευνες δείχνουν πως ένα μείγμα καινούργιων και αναγομωμένων ελαστικών μπορεί να επιτύχει εξοικονόμηση ως και 20% στα σχετικά έξοδα ενός στόλου. Έχετε στις λειτουργίες σας κάποια στρατηγική διαχείρισης ελαστικών;
Η διαδικασία ανακύκλωσης γίνεται από τους προμηθευτές μας οι οποίοι φροντίζουν για την ανακύκλωση των ελαστικών μας. Σαφώς και δεν τα πετάμε καθ` ότι μας αφορά το οικολογικό αποτύπωμα που παράγουμε σαν εταιρεία. Πολιτική αναγόμωσης δεν έχουμε, προς το παρόν τουλάχιστον.

2 λόγια για τον Όμιλο Ελλάκτωρ

Ο Όμιλος Ελλάκτωρ είναι ο μεγαλύτερος όμιλος υποδομών στην Ελλάδα κι ένας εκ των κορυφαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με διεθνή παρουσία και διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο δραστηριοτήτων που εστιάζει στους τομείς της κατασκευής, των παραχωρήσεων, του περιβάλλοντος, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ανάπτυξης ακινήτων.

Μεγάλα έργα πνοής και στόλος HCV οχημάτων. Φωτό από μέρος των έργων κατασκευής του αγωγού TAP.Μεγάλα έργα πνοής και στόλος HCV οχημάτων. Φωτό από μέρος των έργων κατασκευής του αγωγού TAP.

Με δραστηριότητες σε 30 χώρες και περίπου 6.000 εργαζόμενους, ο Όμιλος καταγράφει κύκλο εργασιών €892 εκ. (για το 2020). Συνδυάζοντας τα 70 έτη εμπειρίας του με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, ο όμιλος δίνει ζωή σε έργα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Πάνω από 20 χρόνια μετά την τριπλή συγχώνευση της Ελληνικής Τεχνοδομικής, της ΑΚΤΩΡ και της ΤΕΒ, η οποία δημιούργησε την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ο Όμιλος βασιζόμενος στις πλέον σύγχρονες αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης, επαναπροσδιορίζεται, δίνει προτεραιότητα στη βελτίωση των λειτουργιών του, στην αναδιοργάνωση της κεφαλαιακής δομής και στην περαιτέρω αξιοποίηση συνεργειών, για να προσφέρει υψηλή προστιθέμενη αξία στους μετόχους, στους εργαζόμενους και στην ελληνική οικονομία. Ο Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ κατατάσσεται στην 97η θέση μεταξύ των 100 μεγαλύτερων κατασκευαστικών ομίλων παγκοσμίως (Global Powers of Construction 2019, Deloitte).


Ελλάκτωρ και στα μεγάλα έργα του κλάδου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Ελλάκτωρ και στα μεγάλα έργα του κλάδου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Όμιλος Ελλακτωρ: https://ellaktor.com/, Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας, Κόμβος Ολυμπιακού Χωριού, Τ: +30 210 8185000, e-mail: [email protected]