Επιδοτήσεις ως 12.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού Van από το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Νέοι έλεγχοι & ποινές για παραβάσεις πρατηρίων καυσίμων
Στο μέλλον, για επαγγελματικό, υποχρεωτικά ηλεκτρικό. Στο παρόν, τι κάνουμε;
Δείτε ποια έργα υποδομών πρόκειται να ξεκινήσουν, πού έχουν μπει μπουλντόζες και τι είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά και με ποιους τρόπους θα ανακουφιστεί το κυκλοφοριακό χάος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Κώστας Καραμανλής: «Σχεδιάζουμε τα έργα της επόμενης γενιάς για λύση στο κυκλοφοριακό - Εφαρμόζουμε στην πράξη τη δίκαιη ανάπτυξη και την κοινωνική φροντίδα».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
«Πρέπει να σχεδιάσουμε με προσοχή τα έργα της επόμενης γενιάς. Όλοι ξέρουμε ότι το κυκλοφοριακό στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
«Ένα πολύ σημαντικό έργο, που θα δώσει λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση της Θεσσαλονίκης, είναι το flyover (σ.σ.: αερογέφυρες). Αλλά και εδώ στην Αθήνα, έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα έργα της Αττικής, ώστε να μην φτάσει η Πρωτεύουσα να γίνει μια απροσπέλαστη πόλη» συνέχισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Οι βασικοί πυλώνες αυτού του σχεδίου περιλαμβάνουν την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού στο Λαύριο και τη Ραφήνα και τη σήραγγα της Ηλιούπολης, αλλά και τις νέες επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό.
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο πρόγραμμα έργων, ύψους 13 δισ. ευρώ, που εκπόνησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κάνοντας λόγο για τα τρία συγκεκριμένα βήματα της Κυβέρνησης για νέα πνοή στον τομέα των υποδομών.
Το πρώτο αφορά στην αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, μέσω του νέου μεταρρυθμιστικού νόμου 4782, καθώς και του νόμου για τις Πρότυπες Προτάσεις.
Το δεύτερο βήμα έχει να κάνει με την εκπόνηση για πρώτη φορά του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδιασμού Υποδομών, ο οποίος -σύμφωνα με τον Υπουργό- «επιλύει έμπρακτα ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα, που σε πολλές περιόδους χαρακτήριζε τα μεγάλα project. Ότι σε πολλές περιπτώσεις γίνονταν με κριτήριο μικροκομματικά, προσωπικά ή τοπικά συμφέροντα, κι όχι επειδή τα είχε πραγματικά ανάγκη ο τόπος».
Το τρίτο κρίσιμο βήμα, όπως επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ήταν ότι αυτή η Κυβέρνηση δούλεψε συστηματικά για να ξεμπλοκάρει μια σειρά από μεγάλα, εμβληματικά έργα, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε στη μελετητική ωριμότητα νέων έργων, αξιοποιώντας κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr