Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα.

Αν το επιτρέψει η απόφαση του ΣτΕ, ο στόχος είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης να ολοκληρωθεί εντός του 2023.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε παλαιότερη επίσκεψή του σε εργοτάξιο του Μετρό.

Tο καλοκαίρι εργοτάξια Μετρό στην Αθήνα

1.882 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2021)

Για την πρόοδο των εργασιών του Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και συνολικά για το πρόγραμμα δημόσιων έργων, μίλησε σε συνέντευξή του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Για το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημόσιων έργων των τελευταίων δεκαετιών ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ, το Μετρό στη Θεσσαλονίκη, το σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, το οποίο είναι σε εξέλιξη αλλά και για πλήθος άλλων ζητημάτων, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στην συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News και στον δημοσιογράφο Γιώργο Σιαδήμα.
 
Αναφορικά με τη Γραμμή 4 του Μετρό Αθηνών, ο Υπουργός δήλωσε: «Από τον επόμενο μήνα, μέσα στο καλοκαίρι, θα δούμε εργοτάξια σε Εξάρχεια, Κολωνάκι, Κατεχάκη, Αλσος Βεΐκου. Συνολικά θα έχει 15 σταθμούς και θα φτάνει μέχρι Γουδή. Ενώ προετοιμάζουμε και την επέκταση κατά μήκος της Κηφισίας μέχρι τα Πευκάκια, όπου θα ενώνεται με τη Γραμμή 1. Μιλάμε, δηλαδή, για το μεγαλύτερο έργο υποδομής που πρόκειται να κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια στη χώρα μας, το οποίο όταν ολοκληρωθεί θα αλλάξει την ίδια τη ζωή μας στην Αθήνα».
 
Αναφερόμενος στο Μετρό της Θεσσαλονίκης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθάρισε ότι «το ΣτΕ δεν έχει ανακοινώσει επισήμως την απόφασή του. Θα ήταν τουλάχιστον ασέβεια προς τη Δικαιοσύνη να αναφερθώ σε αυτή λοιπόν. Και φυσικά δεν θα το κάνω». Ωστόσο, ο κ. Καραμανλής τόνισε το εξής: «Αν το ΣτΕ δώσει το πράσινο φως, λοιπόν, να είστε βέβαιος ότι θα τρέξουμε για να καλύψουμε όσο γίνεται τον χρόνο που έκλεψαν από τη Θεσσαλονίκη οι προσφυγές, με στόχο να καταφέρουμε να ολοκληρωθεί το Μετρό το 2023».
 
Επιπλέον, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τους δύο νέους αυτοκινητοδρόμους, Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, που θα γίνουν με ΣΔΙΤ, ο Υπουργός τόνισε τα εξής: «Στην πράξη το ΣΔΙΤ σημαίνει ότι ενώνουμε ως δημόσιο τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα, για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για όλους και πάνω απ` όλους για τους πολίτες. Σημαίνει ότι τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την τσέπη του φορολογούμενου. Και μάλιστα, δεσμευόμαστε να μην έχουν διόδια».
 
Συνολικά για τα έργα υποδομής στη χώρα μας, ο κ. Καραμανλής τόνισε τα παρακάτω: «Τα έργα δεν φυτρώνουν μέσα σε μια νύχτα. Εδώ και 20 μήνες δουλεύουμε συστηματικά. Παραλάβαμε μια κατάσταση πολύ δύσκολη, με επί χρόνια μπλοκαρισμένα μεγάλα έργα και μηδενική προετοιμασία για νέα. Σήμερα, έχουμε πλέον βάλει μπρος ένα πρόγραμμα έργων άνω των 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το 2004-2009. Περιλαμβάνει νέα έργα, όπως είναι ενδεικτικά οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, η νέα Περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη το λεγόμενο flyover, το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας, αλλά και 7.000 παρεμβάσεις σε επικίνδυνα σημεία του οδικού μας δικτύου, σε όλη τη χώρα. Μέσα στο 2021, επιτέλους θα δούμε εργοτάξια στο Βόρειο Τμήμα του Ε65, στο Πάτρα – Πύργος και στη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ενώ θα μπούμε στην τελική ευθεία για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Αλλά κάνουμε άλματα και για τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη – και την άλλη εβδομάδα καταθέτουμε και τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων».