Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δίλιτρος turbodiesel για το Ranger, 2,3 λτ. για το Navara

92.933 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2019)

O νέος πετρελαιοκινητήρας 2,0 EcoBlue του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι  με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις Rangger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους.  Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).
Από την άλλη, το Nissan Navara κινείται από 2,3 λτ. turbodiesel κινητήρα με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης SCR και Adblue, που προσαρμόστηκε στο πρωτόκολλο Euro 6d-Temp συνεχίζοντας όμως να αποδίδει 163 ή 190 ίππους. Η βασική έκδοση των 163 ίππων φέρει επίσης διπλό turbo, γεγονός που αυξάνει την μέγιστη ροπή της κατά 22 Nm στα 425 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ αντίστοιχα, η έκδοση των 190 ίππων αποδίδει μέγιστη ροπή 450 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Μαζί με τις βελτιώσεις του κινητήρα, υπάρχει και νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με κοντύτερες διαδρομές για τον επιλογέα, βελτιωμένο συγχρονισμό και μειωμένους κραδασμούς /δονήσεις. Παράλληλα είναι διαθέσιμο και ένα –επίσης βελτιωμένο- αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων για τις εκδόσεις με ισχύ 190 ίππων. Η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 6,9λτ./100χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC) για μεικτό κύκλο κίνησης, ενώ οι εκπομπές ρύπων από τα 182 g/km.