Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι εκδόσεις "Raptor" κλέβουν αναμφίβολα τις εντυπώσεις στη γκάμα του Ford Ranger με τον δυναμισμό τους.

Οι έντονες καμπύλες αποτελούν βασικό γνώρισμα της σχεδίαση του αμαξώματος του Ford Ranger...

... ενώ οι έντονες ακμές είναι βασικό γνώρισμα της "Dynamic Shield" σχεδιαστικής ταυτότητας του νέου Mitsubishi L200.

Δυναμικά σε σχεδίαση, πιο ευέλικτο το L200

62.417 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2019)

Σχεδιαστικά, το μήκους 5.282 mm Ford Ranger ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή μάσκα με τις γρίλιες να είναι διαχωρισμένες σε δύο οριζόντια τοποθετημένα τμήματα, αλλά και τη θηριώδη έκδοση Raptor (μήκους 5.374 mm), που κόβει την ανάσα με την εμφάνιση, την απόσταση από το έδαφος (283 mm από 229 mm) και τις γωνίες αμαξώματος που είναι αυξημένες σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Το Ranger έχει ικανότητα διάσχισης υδάτινου εμποδίου ύψους 800 mm, γωνία προσέγγισης 29 μοιρών, αποφυγής 21 μοιρών και μίνιμουμ απόσταση από το έδαφος στα 230 mm. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει στα 1.252 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης είναι 3.500 κιλά.
Αισθητή είναι η σχεδιαστική διαφοροποίηση του νέου Mitsubishi L200, που ακολουθεί πλέον στη σχεδιαστική φιλοσοφία «Dynamic Shield», όντας πιο αεροδυναμικό. Το μήκος του είναι 10 mm μεγαλύτερο σε αμφότερες τις εκδόσεις καμπίνας (Club Cab: 5.295 mm & Double Cab: 5.305 mm). Η ελκτική ικανότητα του νέου L200 για trailers με φρένα ανέρχεται ως και τα 3.100 κιλά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 205 mm, η γωνία προσέγγισης 30 μοίρες, αποφυγής 22 μοίρες. Μεγάλο πλεονέκτημα του L200 είναι η ευελιξία του χάρη στον μικρό (συγκριτικά) κύκλο στροφής των 11,8μ., έναντι των 12,7 μ. του διπλοκάμπινου Ford Ranger.