Το Ford Ranger μετατρέπεται σε… παντοδύναμο Super Duty!
Τα LCVs που ξεχωρίζουν μέσα στο 2024!
Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2,0 EcoBlue του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις Rangger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους. Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).
Έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής. Πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μέγιστη ταχύτητα του νέου L200 φτάνει τα 174 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 8,8 λτ./100 χλμ. (9,7 λτ./100 χλμ. με αυτόματο κιβώτιο). Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά, αλλά στις χαμηλές στροφές εμφανίζει μια υστέρηση απόκρισης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr