Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

O 2,0λιτρος EcoBlue κινητήρας του Ford Ranger αποδίδει 170 ή 213 ίππους και συνδυάζεται μεταξύ άλλων και με νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.

Ο νέος κινητήρας των 2,3λτ. του Mitsubishi L200 αποδίδει 150 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Πιο δυνατό το Ford Ranger

62.419 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2019)

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2,0 EcoBlue του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι  με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις Rangger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους.  Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).
Έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής. Πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μέγιστη ταχύτητα του νέου L200 φτάνει τα 174 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 8,8 λτ./100 χλμ. (9,7 λτ./100 χλμ. με αυτόματο κιβώτιο). Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά, αλλά στις χαμηλές στροφές εμφανίζει μια υστέρηση απόκρισης.