ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Εντυπωσιακό σχεδιαστικά το πρωτότυπο φορτηγό διανομών «FD-SI» που η Isuzu παρουσίασε στο 45ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο.

Βασικό γνώρισμα της σχεδίασης του αμαξώματος του οι εξάγωνες κυψέλες που καλύπτουν ιδανικά το χωροδικτύωμα της δομής.

Στο εσωτερικό η θέση του οδηγού εδράζεται στο κέντρο της καμπίνας ενώ, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η διαμόρφωση του χώρου για το φορτίο.

Φουτουριστικό φορτηγό διανομών Ιsuzu

2.210 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2017)

Η Isuzu συμμετείχε στο 45ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχεδιαστικά φορτηγών διανομών με την ονομασία «FD-SI».

Το πρωτότυπο Isuzu «FD-SI» είναι ουσιαστικά μια σχεδιαστική σπουδή της ιαπωνικής εταιρείας πάνω στην μορφή –και τη δομή- των μελλοντικών φορτηγών που θα επιφορτιστούν με την κάλυψη των διανομών προϊόντων πάσης φύσεως εντός της πόλης.
Αναμφίβολα, η σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού του εν λόγω μοντέλου είναι αυτή που κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς, σε ότι αφορά στο αμάξωμα, η Isuzu αποπειράται να ξεφύγει πλήρως από τις… παραδοσιακές φόρμες των οχημάτων της εν λόγω κατηγορίας, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο σχήμα, το οποίο ωστόσο οφείλουμε να παραδεχθούμε πως είναι εξαιρετικό και πολύ ενδιαφέρον.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το εσωτερικό του πρωτότυπου «FD-SI» όπου, η Isuzu όχι μόνο επέλεξε να… διατηρήσει τον οδηγό αλλά να τον φέρει στο… επίκεντρο των εξελίξεων.
Συγκεκριμένα, το κάθισμα του έχει τοποθετηθεί στο κέντρο της καμπίνας ενώ από τις πρώτες εικόνες του εν λόγω πρωτότυπου καταδεικνύεται πως η λύση του χωροδικτυώματος που έχει επιλεγεί για την δημιουργία του αμαξώματος, αυξάνει σημαντικά την αντοχή και την στιβαρότητα του, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό απόβαρο του οχήματος.
Ειδικές κάμερες αναλαμβάνουν να προσφέρουν «πανοραμική» θέαση στον οδηγό αναφορικά με τα όσα συμβαίνουν γύρω από το οχήμα ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και οι λύση με τις ειδικές βάσεις στερέωσης του φορτίου δηλαδή, η έδραση των πάσης φύσεων κιβωτίων εντός ειδικών –μετακινούμενων;- κυλίνδρων.
Σε κάθε περίπτωση, η Isuzu ήταν ιδιαίτερα «φειδωλή» σε ότι αφορά στα στοιχεία που ανακοίνωσε για το πρωτότυπο «FD-SI» ωστόσο, είναι σαφές πως το φουτουριστικό αυτό φορτηγό διανομών έχει εξελιχθεί για να φέρει σύστημα ηλεκτροκινητήρων.
Εν αναμονή λοιπόν για περισσότερες λεπτομέρειες από το στρατόπεδο της ιαπωνικής εταιρείας και τα μελλοντικά της πλάνα στις ενδοαστικές διανομές.