«Γαλλική άνοιξη» στον κλάδο των επαγγελματικών

Με το 2018 να αποτελεί την κορυφαία χρονιά στην ιστορία της Renault, αναφορικά με τις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών, η γαλλική εταιρεία προγραμματίζει την… αντεπίθεση της σε όλες τις κατηγορίας, αναβαθμίζοντας πλήρως τη γκάμα της με τα νέα Master, Alaskan, Trafic ενώ παράλληλα, μας προσφέρει μια πρόγευση της νέας γενιάς του Kangoo!

 
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, με βάση διεθνείς μελέτες μέχρι το 2030 το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού θα κατοικεί σε κάποια μεγαλούπολη ενώ, ο όγκος των μεταφερόμενων φορτίων εντός του αστικού ιστού αναμένεται να τετραπλασιαστεί ως το 2050 σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Όπως είναι φυσικό, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για την ευρωπαϊκή αγορά και η κορυφαία σε πωλήσεις ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών, η Renault, δεν θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχη και ήδη προγραμματίζει τις επόμενες κινήσεις της και τα μελλοντικά της πλάνα, σε μια προσπάθεια να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, προϊόντα και λύσεις στους πελάτες της, προκειμένου να διασφαλίσει την βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα τους.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως η Renault διατηρεί (από το… 1998) την κορυφή σε ότι αφορά τις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ (χωρίς να υπολογίζεται η κατηγορία των Pick-Up) με μερίδιο αγοράς 14,6% για το 2018. Παράλληλα, οι παγκόσμιες πωλήσεις της μέσα στο 2018 ανήλθαν στα 620.000 ελαφρά επαγγελματικά περίπου (+34% έναντι του 2017), με την εταιρεία να ενισχύει τη θέση της όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Λατινική Αμερική και τις αγορές της Ασίας.
Την ίδια στιγμή, η Renault παραμένει η κορυφαία στην ΕΕ ως προς τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών με μερίδιο 46,2% και 8.764 νέες ταξινομήσεις για το Kangoo Z.E. μέσα στο 2018 στην ΕΕ.
 
Οι στόχοι του στρατηγικού πλάνου «Drive The Future»
Μέσω του στρατηγικού πλάνου «Drive The Future» που αφορά στην πολιτική εξέλιξης και βελτίωσης των δεδομένων της εταιρείας κατά την περίοδο 2017 – 2022, οι υπεύθυνοι της Renault έχουν θέσει τους εξής στόχους:
- Αύξηση των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών κατά 40%
- Αύξηση της κάλυψης της παγκόσμιας αγοράς από το 24% σε ποσοστό άνω του 50%
- Διατήρηση της κορυφής αναφορικά με τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών
- Επίτευξη του στόχου της υπέρβασης των 2,5 εκ. πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω του Ομίλου Renault – Nissan – Mitsubishi.
 
Τι αλλάζει στη γκάμα της Renault
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που η Renault έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, μέσα στον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η παραγωγή των νέων Master και Trafic, με τις πωλήσεις την έναρξη των πωλήσεων τους στις διάφορες αγορές της ΕΕ να τοποθετείται χρονικά προς το τέλος του 2019 αντίστοιχα. Επίσης μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η διάθεση του ανανεωμένου Alaskan, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σαφείς πληροφορίες αναφορικά με την έλευση του και στην Ελλάδα. Τέλος, εκτός των Trafic, Master και Alaskan, η Renault παρουσίασε και το πρωτότυπο «Kangoo Z.E. Concept» που ουσιαστικά αποτελεί προπομπό της νέας γενιάς του Kangoo που θα λανσαριστεί επίσημα στην ΕΕ μέσα στο 2020.
 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ