ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πλήρως ανανεωμένη η σχεδίαση του αμαξώματος για το νέο Renault Master.

Καλαίσθητος και σημαντικά βελτιωμένος σε θέματα εργονομίας είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος.

Το νέο Renault Master

8.248 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2019)

H νέα γενιά του Master διαφοροποιείται πλήρως σε ότι αφορά τη σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού της καμπίνας των επιβατών, σύμφωνα με τα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας.
Ωστόσο, πέραν των πολλαπλών αλλαγών στη μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα, το Master έχει να επιδείξει και ένα εντελώς νέο εσωτερικό, όπου έμφαση έχει δοθεί τόσο στην εργονομία όσο και στους αποθηκευτικούς χώρους, που πλέον έχουν μέγιστο όγκο της τάξης των 105 λτ.
Φυσικά, νέος είναι τόσο ο πίνακας οργάνων όσο και το ταμπλό που ενσωματώνει μια μεγάλη οθόνη αφής ανεξάρτητα από τον τύπο του συστήματος πολυμέσων (R-Link Evolution ή Media Nav Evolution). Φυσικά, πολλαπλές είναι και οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνει χάρη στην ύπαρξη προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Lane Departure Warning System, Rear View Assist, Side Wind Assist, Autonomous Emergency Braking System (AEBS), η κάμερα οπισθοπορείας κ.o.κ. που συνδυάζονται με επίσης αναβαθμισμένους πετρελαιοκινητήρες των 2,3λτ. (dCi) με μέγιστη απόδοση 180 ίππων και 400 Nm που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6d-Temp συνεργαζόμενοι με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων.
Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το νέο Master θα είναι διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με μπαταρίες ιόντων λιθίου 33 kWh που του διασφαλίζουν αυτονομία έως και 120 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Το Renault Master Z.E. θα είναι διαθέσιμο σε επιλογές με τρία μήκη και δύο ύψη αμαξώματος με ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 8 – 13 κ.μ.