Τι θα γινόταν αν η Alfa Romeo αξιοποιούσε την τετρακίνηση Q4 και τον turbodiesel κινητήρα των 2,2 λίτρων που έχει στο «οπλοστάσιό» της, για να δημιουργήσει ένα μοντέρνο pick-up με τη γνωστή ιταλική φινέτσα της φίρμας;
Η προσπάθεια της Mercedes
Παρόλα αυτά, στο παρελθόν έχουμε δει κι άλλες εταιρείες από τον «
premium» χώρο να τολμούν κάτι παρόμοιο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της
Mercedes X-Class, το γερμανικό αγροτικό με σήμα το αστέρι που βασίστηκε στο
Nissan Navara. Σίγουρα όμως στο μέλλον θα δούμε ακόμα περισσότερες εταιρείες να ακολουθούν αυτή την τάση, αφού από ότι φαίνεται έχει πολύ «ζουμί» για την αγορά.
Βοήθεια από τη Dodge και RAM
Το βήμα της
Alfa Romeo στην αγορά των «αγροτικών» δε θα ήταν και τόσο παράτολμο, αφού θα έβρισκε βοήθεια από τις ομόσταβλες μάρκες του ομίλου
Stellantis με πρώτες επιλαχούσες τις αμερικανικές
Dodge και
RAM, που έχουν πολυετή εμπειρία σε τέτοια μοντέλα. Από την ευρωπαϊκή πλευρά, υπάρχει και η
Peugeot, η οποία διαθέτει στο ρόστερ της το
Landtrek, ένα
Pick-Up για συγκεκριμένες αγορές της υφηλίου, που είναι και πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα από άποψης διαστάσεων και κινητήρων, καθώς επίσης και το
Fiat Fullback παλιότερα, η πρόταση των Ιταλών σε αυτή την κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών με
turbodiesel 2,4 λίτρων.
Με turbodiesel ή Plug-in υβριδικό σύστημα
Στην περίπτωσή μας όμως, ο
turbodiesel κινητήρας των
2,2 λτ. και των
210 ίππων που χρησιμοποιεί η
Stelvio θα αποτελούσε το κινητήριο σύνολο, ενώ θα συνοδευόταν από ένα αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Μια άλλη επιλογή, θα μπορούσε να είναι το Plug-in υβριδικό σύστημα του
Jeep Gladiator με τον
V6 3,0 λίτρων ισχύος
264 ίππων ή ακόμα και το
Plug-in Hybrid σύνολο της
Tonale με ονομαστική απόδοση
275 ίππων, το οποίο αποτελείται από έναν
turbo βενζινοκινητήρα
1,3 λίτρων απόδοσης
180 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 90 kW. Σε κάθε περίπτωση, δεδομένη θεωρείται η χρήση του συστήματος
τετρακίνησης Q4 της μιλανέζικης φίρμας.